تاریخ انتشار : شنبه 24 آوریل 2021 - 13:10

بهسازی و آسفالت راه های روستایی خوزستان

بهسازی و آسفالت راه های روستایی خوزستان

امسال ۴١٠ کیلومتر راه روستایی خوزستان در قالب طرح ملی ابرار بهسازی می‌شود. هما خوزستان: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: استان دارای ١٢ هزار و ۵٨٣ کیلومتر راه روستایی می‌باشد که از این میزان، ٨ هزار و ٩۶ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی هستند. وی افزود: از نظر

امسال ۴١٠ کیلومتر راه روستایی خوزستان در قالب طرح ملی ابرار بهسازی می‌شود.

هما خوزستان: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: استان دارای ١٢ هزار و ۵٨٣ کیلومتر راه روستایی می‌باشد که از این میزان، ٨ هزار و ٩۶ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی هستند.

وی افزود: از نظر شاخص طول راه‌ها، ۶۴.۳ درصد از راه‌های روستایی خوزستان آسفالت می‌باشند.
وی ادامه داد: سهم استان از طرح ملی ابرار ویژه آسفالت راه‌های روستایی، ۲۵۱ کیلومتر بود که پارسال ١۴١ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ٧٠۵ میلیارد ریال آسفالت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه امسال بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ١٠٠ روستا در شهرستان‌های استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۶ میلیارد ریال در قالب طرح ملی ابرار اجرایی خواهد شد، بیان کرد: پارسال برای اجرای طرح ملی ابرار ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به خوزستان اختصاص داده شد که نقش موثری در ارتقای شاخص ایمنی راه‌های استان داشت.

بهرامی نیا گفت: اجرای این طرح در خوزستان همچنین تاثیر قابل توجهی بر ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابه‌جایی بار و مسافر در مسیر‌های روستایی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.