تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مارس 2021 - 23:15

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی بدین شرح صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم در روز پربرکت 12 فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را دگرباره، نه فقط در

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی بدین شرح صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
در روز پربرکت 12 فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را دگرباره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه ها در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه ریزی می کرد که عدالت اسلامی، از هدف های والای آن بود.
تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.
اینجانب فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.محمد جوروند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.