تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 آوریل 2021 - 18:03

روز آمدی تجهیزات و ارتقاء كیفیت خدمات سرفصل برنامه سال 1400 است

روز آمدی تجهیزات و ارتقاء كیفیت خدمات سرفصل برنامه سال 1400 است

مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران گفت: روز آمدی تجهیزات و ارتقاء کیفیت خدمات در راستای رضایتمندی متقاضیان، مهمترین سرفصل برنامه های این مدیریت در سال 1400 است. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سیاوش سالاری روز سه شنبه (31 فروردین 1400) در واکاوی اهداف امسال و عملکرد سال گذشته مدیریت

مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران گفت: روز آمدی تجهیزات و ارتقاء کیفیت خدمات در راستای رضایتمندی متقاضیان، مهمترین سرفصل برنامه های این مدیریت در سال 1400 است.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سیاوش سالاری روز سه شنبه (31 فروردین 1400) در واکاوی اهداف امسال و عملکرد سال گذشته مدیریت سیالات شرکت، افزود:  بازسازی و نوسازی تجهیزات کنترل جامدات و فعال سازی 6 مجموعه دیگر مدیریت پسماند از جمله محورهای برنامه شده در سال جاری به شمار می آید.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی برای ساخت و راه اندازی سیستم (MUD PLANT) ، یکسان سازی الک های لرزان در سیستم تجهیزات کنترل جامدات، طراحی و اجرای برنامه جامع نرم افزاری در خصوص کلیه فعالیت های این مدیریت از دیگر موارد در دست پی جویی منتج به نتیجه در سال 1400 می باشد.

سالاری گفت: پایش مستمر، رعایت دستورالعمل های ایمنی از سوی کارکنان در جهت حذف یا به حداقل رساندن ضریب حوادث، بالابردن سطح آموزش پرسنل و به روز رسانی بازیافت های مالی از دیگر محورهای تدوین شده امسال خواهد بود.

مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران در بیان عملکرد سال 99 این مدیریت افزود:  پایش فعالیت های بخش سیالات در دستگاه های حفاری، تهیه برنامه‌ های سیال حفاری و مدیریت پسماند برای پروژه های کلید در دست، ساخت انواع سیال حفاری به مقدار افزون بر یک میلیون و  181 هزار بشکه از اقدامات موثر در راستای پشتیبانی از عملیات حفر چاه های نفت و گاز در مدت پیش گفته بود.

وی اظهار کرد: ارسال 259 هزار و 369 تن انواع مواد شیمیایی برای تهیه سیال حفاری و ارسال 3 هزار و 950 تن مواد شیمیایی برای مدیریت پسماند حفاری، همکاری  با اداره مهندسی سیالات در اداره کل حفاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه پاکسازی حوضچه های پساب و پاکسازی ۳۰ حوضچه مواد نفتی، بازیافت بیش از 482 هزار بشکه پساب حفاری برای استفاده مجدد در دستگاههای حفاری و تثبیت افزون بر  ۲۲هزار و 500 متر مکعب انواع کنده های حفاری از فعالیت های محقق شده در سال قبل به شمار می آید.

سالاری گفت:فعال سازی 6 مجموعه تجهیزات مدیریت پسماند در دستگاه ‌‌های پروژه‌ ای، ارسال بیش از 8  هزار و 100 قلم کالا مورد نیاز به دستگاه های حفاری و بازسازی ۷۸ دستگاه تجهیزات کنترل جامدات و مدیریت پسماند از دیگر موارد صورت پذیرفته در این مدت بوده است.

مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران افزود: از دیگر موارد قابل توجه در سال  99، تعامل و همکاری موثر با شرکت ها و تولید کنندگان داخلی برای تامین مواد شیمیایی کاربردی در این بخش بود که با حذف واسطه ها، نسبت به خرید به طور مستقیم از تولید کنندگان مبادرت گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.