تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 فوریه 2021 - 19:41

هلال احمر خوزستان ۵۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تامین کرد

هلال احمر خوزستان ۵۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تامین کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۵۰ کپسول اکسیژن به همراه مانومتر برای استفاده بیماران کرونایی خوزستان ، پس از مرخص شدن به منزل در نظر گرفته شده تا از بستری هر چه بیشتر بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها جلوگیری شود. هما خوزستان: دکتر علی خدادادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۵۰ کپسول اکسیژن به همراه مانومتر برای استفاده بیماران کرونایی خوزستان ، پس از مرخص شدن به منزل در نظر گرفته شده تا از بستری هر چه بیشتر بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها جلوگیری شود.

هما خوزستان: دکتر علی خدادادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در نظر داریم که این تعداد کپسول اکسیژن را به یکصد عدد افزایش دهیم، افزود:کپسول اکسیژن برای بیماران با جمعیت بیشتر در حال تهیه است و در صورت تهیه شدن در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ساعت کار کلینیک درمانی هلال احمر در اهواز ، برای کمک به بیمارستان‌ها و نیاز مردم نیز افزایش یافته است.

فعالیت چهار هزار و ۲۱۲ تیم در طرح ملی ناظران سلامت در خوزستان

دکتر خدادادی افزود: طرح ملی ناظران سلامت از پنجم آذر برای پایش و آموزش آحاد مردم برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

وی گفت: هفت هزار امدادگر و داوطلب هلال احمر در قالب چهار هزار و ۲۱۲ تیم در این طرح برای مقابله با کرونا به گروه‌های مختلف مردم نکات بهداشتی را آموزش می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین بیان کرد: آزمایشگاه هلال احمر خوزستان از خرداد امسال تاکنون ۲۶ هزار تست کرونا انجام داده و این آزمایشگاه در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای مردم است.

وی با بیان اینکه ۶۲ مرکز منتخب بهداشت در خوزستان درحال خدمت رسانی به مردم هستند افزود: همچنین هلال احمر در سطح شهر اهواز کلینیک‌های حاد تنفسی راه‌اندازی کرده که مردم می‌توانند به این کلینیک ها مراجعه کنند.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان قرمز کرونایی و هشت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.