تاریخ انتشار : شنبه 6 مارس 2021 - 13:12

عملیات حفاری نخستین حلقه چاه در اجرای طرح توسعه میدان نفتی رامین آغاز شد

عملیات حفاری نخستین حلقه چاه در اجرای طرح توسعه میدان نفتی رامین آغاز شد

عملیات حفاری نخستین حلقه چاه در اجرای طرح توسعه میدان نفتی رامین در شمال کلان شهر اهواز در استان خوزستان با اثبات و بکارگیری دستگاه حفاری 35 فتح شرکت ملی حفاری ایران آغاز شد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پروژه حفاری طرح توسعه میدان نفتی رامین در ملی حفاری

عملیات حفاری نخستین حلقه چاه در اجرای طرح توسعه میدان نفتی رامین در شمال کلان شهر اهواز در استان خوزستان با اثبات و بکارگیری دستگاه حفاری 35 فتح شرکت ملی حفاری ایران آغاز شد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پروژه حفاری طرح توسعه میدان نفتی رامین در ملی حفاری روز شنبه (16 اسفندماه 99) در این باره گفت:  این شرکت در همکاری با شرکت نفت و گاز پرشیا، هشت حلقه چاه در این میدان حفر و تکمیل می کند.

حسین رحیمی افزود: در اولین گام در این ارتباط ، عملیات نخستین حلقه چاه در میدان نفتی رامین کلید خورد و مقرر است با توافق با شرکت پرشیا به تدریج، تعداد دستگاه های حفاری در این موقعیت با هدف شتاب بخشی در کار افزوده شود.

وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران علاوه بر حفاری چاه ها در این پروژه، ارائه خدمات یکپارچه فنی مهندسی اعم از خدمات فنی و ویژه را برعهده دارد، اظهار کرد: پروژه پیش گفته در قالب طرح توسعه 28 مخزن در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اجرا می شود.

شرکت ملی حفاری ایران در قالب طرح پیش گفته در انجام طرح توسعه میدان های نفتی گچساران، لالی بنگستان، بالارود، اهواز یک و 4 و … به  طور مستقیم یا با شرکت های بخش خصوصی مشارکت فعال دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.