تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مارس 2021 - 20:37

تعامل و همكاری با سازندگان داخلی زمینه اشتغال بالغ بر سه هزار نفر فراهم آورده است

تعامل و همكاری با سازندگان داخلی زمینه اشتغال بالغ بر سه هزار نفر فراهم آورده است

مدیر پژوهش، فناوري و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: تعامل و همکاری با سازندگان و صنعتگران داخلی زمینه اشتغال بالغ بر سه هزار نفر را در واحدهای بزرگ، متوسط و کارگاه های کوچک صنعتی فراهم آورده است. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی عرشیان با اشاره به همکاری،

مدیر پژوهش، فناوري و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: تعامل و همکاری با سازندگان و صنعتگران داخلی زمینه اشتغال بالغ بر سه هزار نفر را در واحدهای بزرگ، متوسط و کارگاه های کوچک صنعتی فراهم آورده است.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی عرشیان با اشاره به همکاری، همیاری و حمایت های این شرکت از سازندگان که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه های وزارت نفت صورت می پذیرد، افزود: ملی حفاری  در یک دهه  گذشته ، تاکنون با بیش از 400 شرکت سازنده داخلی همکاري داشته است.

وی با بیان اینکه از این تعداد سازنده 70 درصد در استان خوزستان و 30  درصد از سایر استان هاي کشور می باشند، اظهار کرد: در این مدت افزون بر هفت هزار قطعه منحصـر بفرد سـاخت داخـل شده است.

عرشیان با این توضیح که علاوه براین تعداد 34 تجهیز راهبردي صنعت حفاري در دو بخش پژوهش و فناوری و مهندسی ساخت در قالب قراردادهاي مختلف با دانشگاه ها و سازندگان به طور کامل ساخت داخل و بومی سازي شده است، گفت: در مدت پیش گفته هشت هزار و 500 میلیارد ریال بابت ساخت قطعات و تجهیزات در داخل توسط این شرکت هزینه گردیده که بیش از 10 هزار میلیارد ریال نسبت به خرید از منابع خارجی برای شرکت صرفه جویی حاصل شده است.

مدیر پژوهش، فناوري و مهندسـی ساخت شرکت ملی حفاری ایران افزود: این مدیریت در بخش پژوهش وفنـاوري تـاکنون با بیش از 30 دانشـگاه و مرکز علمی پژوهشـی ارتباط نزدیک دارد  که از این طریق افزون بر 80 پروژه پژوهشـی در زمینه تهیه دانش فنی و سـاخت تجهیزات مختلـف در خصوص نمودارگیري چاه هاي نفت و گاز، حفاري جهت دار و تجهیزات مختلف دستگاه هاي حفاري به مبلغ 480 میلیارد ریال عقد قرارداد گردیده است.

وی یادآور شد:  مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت دارای دو بخش اصـلی است که بخش پژوهش و فناوري متولی ارتباط با دانشـگاه ها و مراکز علمی و اسـتفاده از ظرفیت های آنها جهت رفع چالش ها و نیز توسعه شرکت می باشد و بخش مهندسـی و فناوري ساخت مسئولیت ساخت داخل قطعات پر مصرف صنعت حفاري را با همکاري سازندگان داخلی بر عهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.