تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فوریه 2021 - 18:09

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان تا 30 بهمن تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان تا 30 بهمن تمدید شد

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تا 30 بهمن ماه جاری خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: به دلیل استقبال اهالی

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تا 30 بهمن ماه جاری خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: به دلیل استقبال اهالی مطبوعات و رسانه مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان را تا 30 بهمن ماه تمدید کردیم و علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند.

وی افزود: تاکنون 169 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و استقبال خوبی از سوی روزنامه نگاران و اهالی رسانه از این دوره از جشنواره صورت گرفته است.

جمشیدی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره افزود: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای،ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران،ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان،گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانفشانی کادر درمان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: جشنواره در سه بخش تخصصی شامل: سرمقاله و یادداشت، عکس،گرافیک و صفحه آرایی،تیتر،خبر،مصاحبه و گزارش،ویژه شامل سردار شهید قاسم سلیمانی و موضوعی شامل مدافعان سلامت برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره اظهار کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ 1 دی ماه 1398 تا 1 بهمن ماه 1399 در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان، چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان را در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی در اسفندماه 1399 برگزار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.