تاریخ انتشار : یکشنبه 31 ژانویه 2021 - 20:30

اهواز آرامش می خواهد، صلوات بفرستید

اهواز آرامش می خواهد، صلوات بفرستید

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم: مَن یَعْفُ یَعْفُ اللهُ عَنهُ. هر کس عفو و گذشت داشته باشد خدا نیز از او گذشت خواهد نمود. مولی امیرالمؤمنین علیه‌السلام: شیئانِ لایوُزَنُ ثوابُهُما: العَفُو و العدلُ. دو چیز است که (عظمت) ثواب آن‌ها قابل ارزیابی نیست: یکی عفو و اغماض و دیگری عدل و

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم:
مَن یَعْفُ یَعْفُ اللهُ عَنهُ.
هر کس عفو و گذشت داشته باشد خدا نیز از او گذشت خواهد نمود.
مولی امیرالمؤمنین علیه‌السلام:
شیئانِ لایوُزَنُ ثوابُهُما: العَفُو و العدلُ.
دو چیز است که (عظمت) ثواب آن‌ها قابل ارزیابی نیست: یکی عفو و اغماض و دیگری عدل و انصاف.
آنقدر کلانشهر اهواز رنگ آرامش و توسعه ندیده که اگر کسی جای جای اهواز را برای کارهای عمرانی شخم بزند بیشتر از همه به چشم می آید، به خصوص اگر پروژه ها چند ده میلیاردی باشند و گره های کور توسعه را باز می کنند.
طبیعی است حجم عقب ماندگی ها آن قدر زیاد هستند و خستگی آن قدر اثر گذار می شود که بعضا ادم از حوصله برخی مسائل خارج می شود. مثل خودمان که اگر فرزندمان در خانه به جانم نق بزند بعد از مدتی طاقت مان طاق می شود و حرفی به تشر به عزیزترینمان هم می زنیم و بعد پشیمان می شویم و او را در آغوش می گیریم و نوازشش می کنیم.
خداوند مهربانی را در دل انسانها قرار داده تا ببخشند و با بخشیدن و عفو دلشان آرام بگیرد، این خصلت و ذات ما انسانها به خصوص مسلمانان و شیفتگان اهل بیت است.
این روزها متاسفانه باز بزرگترین بخش اجرایی کلانشهر اهواز دچار حاشیه ای شده است که علیرغم محکوم کردن شهردار جوان اهواز، اما آن قدر رنگ توسعه ندیدیم و آن قدر قوم مورد اهانت بزرگوار بوده است که طبیعتا توسعه کلانشهر را واجب تر از ایجاد حواشی برای تنشی دوباره در شهر می دانند و قطعا خدمت به مردم مظلوم اهواز می تواند زخم آنها را التیام بخشد.
اینکه در حال حاضر تعدادی از صاب منصبان در شورای شهر و بخش های دیگر این چنین لخت شده اند و در وسط میدان سینه می زنند، قطعا در خلوت خود وقتی به فکر فرو می روند، می بینند که در حال حاضر اهواز به این نیاز دارد که 2ضربدر 2 بشود 5 یا حتی 6 نه 4!
زیرا اهواز در حال به سرانجام رساندن پروژه های بزرگ عمرانی روگذرها و … است که مدتهاست در میدان چهارشیر و میدان دانشگاه حسابی مردم را کلافه کرده است و طبیعتا شیرینی این پروژه ها می تواند تمام اقوام را راضی و خشنود نگه دارد.
طبیعتا لازمه این به سرانجام رسیدن پروژه ها در روزهای پایانی سال تغییر شهردار و انتخاب مجدد شهردار و حواشی این چنینی نیست، زیرا اهواز سابقه خوبی از تغییر و انتخاب شهردار ندارد و بارها مشکلات بزرگ انتخاب و تایید شهردار گریبان اهواز را گرفته و چیزی غیر از عقب ماندگی و عدم توسعه یافتگی نتیجه اش نبوده است.
شاعری جوان نشان دهنده میتواند قدمهای موثری را بردارد .
اما برخی اعضای شورا صحبت ها و بیانیه هایشان از حب علی نیست بلکه از بعض معاویه است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.