تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 ژانویه 2021 - 18:37

۸۲ حلقه چاه نفت بوسیله ناوگان حفاری این شركت در جزیره خارك حفر و تكمیل شد

۸۲ حلقه چاه نفت بوسیله ناوگان حفاری این شركت در جزیره خارك حفر و تكمیل شد

معاون مدیریت عملیات دریا شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل ۸۲ حلقه چاه نفت از سوی این شرکت در بخش های خشکی و دریایی جزیره خارک خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران  فرید بچاری  با بزرگداشت  ۱۵  دی ماه روز ملی جزیره خارک ، گفت: این شرکت

معاون مدیریت عملیات دریا شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل ۸۲ حلقه چاه نفت از سوی این شرکت در بخش های خشکی و دریایی جزیره خارک خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران  فرید بچاری  با بزرگداشت  ۱۵  دی ماه روز ملی جزیره خارک ، گفت: این شرکت در چهار دهه گذشته بر اساس برنامه های تبیین شده، دستگاه های حفاری خشکی 42 ، 51 و 63 فتح و دستگاه های حفاری شهید مدرس و شهید رجایی  را در این جزیره بکارگیری کرده است.

وی افزود: براساس مستندات موجود از  مجموع چاه های توسعه ای و تعمیری در این موقعیت با کاربست دستگاه های حفاری 42 فتح 53 حلقه، دستگاه 63 فتح شش حلقه و دستگاه 51 فتح شش حلقه چاه تاکنون در بخش خشکی جزیره حفر و تکمیل شده است.

بچاری اظهار کرد: همچنین در بخش دریا حفاری 15 حلقه به دستگاه حفاری شهید مدرس  و  ۲ حلقه به  دستگاه حفاری شهید رجایی  اختصاص دارد.

معاون مدیریت عملیات دریا شرکت ملی حفاری ایران با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی این شرکت در تحقق برنامه های شرکت نفت فلات قاره در حفاری چاه ها در جزیره خارک، گفت: به منظور شتاب بخشیدن به اجرای عملیات حفاری و کاهش زمان جابجایی دستگاه های حفاری، متخصصان ملی حفاری برای نخستین بار براساس طراحی و آماده سازی تجهیزات لازم  نسبت به ساخت دو دستگاه ریل کشنده (Pony Base) دراین  منطقه اقدام نمودند.

وی افزود: متراژ حفاری چاه ها در جزیره خارک  در این مدت درمجموع 64 هزار و 482 متر می باشد که از این رقم  28 هزار و 466  متر مربوط به چاه های دریایی است.

بچاری  با اشاره به اینکه در زمان حاضر دستگاه حفاری  42 فتح در این جزیره استقرار دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت حلقه چاه در این منطقه تعمیر و تکمیل گردیده و هم اکنون تعمیر یک حلقه چاه در دست اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.