کد خبر : 19356
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2020 - 13:52

تقدیر نماینده مردم دزفول از تلاش های بسیار مهم سازمان آب و برق خوزستان

تقدیر نماینده مردم دزفول از تلاش های بسیار مهم سازمان آب و برق خوزستان

تاریخ انتشار: خرداد99 سیداحمد آوایی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر شنبه 24/3/99 با حضور در سازمان آب و برق خوزستان با دکتر فرهاد ایزدجو دیدار و گفتگو کرد . به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،در این دیدار که با حضور تنی چند از معاونین و مدیران سازمان

تاریخ انتشار: خرداد99

سیداحمد آوایی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر شنبه 24/3/99 با حضور در سازمان آب و برق خوزستان با دکتر فرهاد ایزدجو دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،در این دیدار که با حضور تنی چند از معاونین و مدیران سازمان برگزار شد ، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای سازمان آب و برق خوزستان در سطح استان و شهرستان دزفول به تشریح برنامه های آتی این سازمان پرداخت و خواستار همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی شهرستان جهت تسریع در پیشبرد امور شد .

دکتر ایزدجو با قدردانی از حمایت ها و پیگیریهای نمایندگان مجلس ، همکاری نمایندگان با دستگاههای اجرایی و اهتمام به رفع مشکلات و موانع موجود را بسیار پررنگ و ارزنده توصیف نمود .

 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش های بسیار مهم سازمان آب و برق خوزستان به جهت ارائه خدمات مطلوب در سطح استان و شهرستان دزفول گفت: دزفول به عنوان قطب کشاوزی شمال خوزستان نقشی پررنگ و اثرگذار در تامین امنیت غذایی و رونق تولید در استان و کشور دارد و باید در این راستا تلاش های بیشتری برای استفاده بهینه از پتانسیلها وامکانات موجود بعمل آید. 

سید احمد آوایی در پایان  آمادگی خود را جهت همکاری و حمایت از اهداف و برنامه های توسعه محور سازمان اعلام نمود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.