تاریخ انتشار : جمعه 27 نوامبر 2020 - 0:31

تجدید بیعت عشایر آبادان و خرمشهر با آرمانهای انقلاب اسلامی

تجدید بیعت عشایر آبادان و خرمشهر با آرمانهای انقلاب اسلامی

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج جمعی از بزرگان عشایر باری دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج جمعی از بزرگان عشایر عرب باحضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر باری دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.  در این

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج جمعی از بزرگان عشایر باری دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج جمعی از بزرگان عشایر عرب باحضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر باری دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. 

در این مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، بزرگان عشایر بسیج را نهادی مردمی دانستند و گفتند همان طور که امام راحل عشایر را ذخایر انقلاب توصیف کرده بودند ما نیز خود را به عنوان بسیجی در حفظ و نگهداری از انقلاب اسلامی موظف میدانیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر عشایر را کمک و یار بسیجیان در مشکلات و بحران ها عنوان کرد و افزود: عشایر غیور منطقه ما در بحران هایی همچون سیل و آبگرفتگی با مدیریت بزرگان خود در کنار بسیجیان در رفع سریع مشکلات حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.