تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اکتبر 2020 - 1:21

پا در کفش وزیر؛ سازمان امور عشایر کشور در بلاتکلیفی!

پا در کفش وزیر؛ سازمان امور عشایر کشور در بلاتکلیفی!

هما خوزستان: کمتر از یک هفته پیش خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در تصمیمی عباس پاپی زاده را به سمت رییس سازمان امور عشایر ایران منصوب می کند، سازمانی که پیش از این انتصاب، مدیریت قندالی را در دو دوره روحانی تجربه کرده بود. بدون شک خاوازی که فروردین ماه امسال با بالاترین آرا نمایندگان سکان

هما خوزستان: کمتر از یک هفته پیش خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در تصمیمی عباس پاپی زاده را به سمت رییس سازمان امور عشایر ایران منصوب می کند، سازمانی که پیش از این انتصاب، مدیریت قندالی را در دو دوره روحانی تجربه کرده بود.

بدون شک خاوازی که فروردین ماه امسال با بالاترین آرا نمایندگان سکان وزارت را در دست گرفت، برای اجرای اهداف توسعه ای خود برای وزارتش نیاز به تغییراتی دارد، سازمان امور عشایر ایران نیز یکی از آن سازمان ها بوده که تقریبا در دو دوره روحانی هیچ تغییر مدیریتی در ساختارش رخ نداده بود و عملکرد این سازمان نشان می دهد دچار سکون و سکوت شده بود.

تصمیم خاوازی هوشمندانه و مدبرانه بود، هم در لزوم ایجاد تغییر هم در انتصاب عباس پاپی زاده، خاوازی کسی را به ریاست این سازمان انتخاب می کند که نه تنها خود فرزند عشایر است و دغدغه ها و چالش های آن ها را به خوبی می داند بلکه جوانی کمتر از ۴۰ سال با کارنامه ای موفق است.

عباس پاپی زاده دو دوره نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی بوده، موفق ترین دوره ریاست مجمع نمایندگان خوزستان به نامش ثبت شده است، نایب رئیس اول و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده ایران در کمیته توسعه پایدار و امور تجاری بین المجالس جهانی را نیز در کارنامه خود دارد.

خاوازی حق دارد بعد از فشارهای دفتر ریاست جمهوری برای لغو حکم پاپی زاده همچنان بر لزوم ماندن پاپی زاده جوان و حضور آن بر صندلی ریاست سازمان امور عشایر ایران پا فشاری کند.

پس علت دخالت های مستقیم دفتر روحانی که گفته می شود واعظی پشت آن فشارها بر وزیر است، چیست؟ چطور می توان به راحتی در حوزه اختیارات وزیر دخالت کرد؟ باید دید این دخالت ها تا کی ادامه دارد و آیا پافشاری های واعظی وزارت و دولت را در چند ماه آخرش دچار چالش بزرگتری می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.