تاریخ انتشار : جمعه 6 مارس 2020 - 14:32

اپلیكیشن خود ارزیابی ریسك ابتلا به بیماری حاد تنفسی كرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز راه‌اندازی شد

اپلیكیشن خود ارزیابی ریسك ابتلا به بیماری حاد تنفسی كرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز راه‌اندازی شد

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از راه اندازی اپلیکیشن خود ارزیابی ریسک ابتلا به بیماری حاد تنفسی کرونا ویروس توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد. دکتر امیر جمشیدنژاد مدیر آمار، فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این خصوص

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از راه اندازی اپلیکیشن خود ارزیابی ریسک ابتلا به بیماری حاد تنفسی کرونا ویروس توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد.

دکتر امیر جمشیدنژاد مدیر آمار، فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این خصوص گفت: این اپلیکیشن جهت کمک به شهروندان محترم برای خودارزیابی احتمال ابتلا به بیماریهای حاد تنفسی شامل کورناویروس و کسب اطلاعات مناسب برای وضعیت های مختلف بیماری می باشد.  

وی اظهار داشت: در این اپلیکیشن کاربران می توانند با پاسخ به چند سوال، اقدام مناسب را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان انجام دهند .

جمشید نژاد گفت: این اپلیکشن با دریافت اطلاعات مراجعه کنندگان به مخاطبان خود می‌گوید که چقدر احتمال دارد به ویروس کرونا متبلا شوند و چه مواردی را باید رعایت کنند و علاوه بر آن نیز اطلاعات معتبر آموزشی درباره کرونا و معرفی این ویروس نیز ارائه شده است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی https://corona-pub.ajums.ac.ir/corona.apk مراجعه نمایند.

وی ضمن اشاره به تلاشهای شبانه روزی کادر بهداشت و درمان استان اظهار داشت: طی روزهای گذشته نیز نرم افزار راهنمای تشخیص کرونا ویروس ویژه کادر درمان طراحی و راه اندازی شد.
مدیر آمار، فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: این اپلیکیشن حاصل یک کار مطالعاتی و علمی بر اساس آخرین پروتکل های تشخیصی درمانی بیماری حاد تنفسی کوید ۱۹ توسط تیمی از متخصصین و اعضاء هیئت علمی گروه بیماریهای عفونی و مهندسین کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طراحی و توسعه یافته است.

وی ادامه داد: در این اپلیکیشن الگوریتم راهنمای انجام اقدامات درمانی برای بیماران مشکوک بنحوی طراحی شده است که متخصصین مراکز درمانی بتوانند در هر مرحله از بیماری بر اساس نتایج حاصل از شواهد و آزمایشات انجام شده، اقدام متناسب را انجام دهند. 
جمشید نژاد تاکید کرد: تمامی مراحل درمانی همراه با موقعیت جغرافیایی بیمار در پایگاه داده این اپلیکیشن جهت پیگیری کردن تمامی مراحل بستری و درمان ثبت و نگهداری می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.