تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 سپتامبر 2020 - 15:41

تحقق ۱۰۱ درصدی تولید نفت و گاز در شرکت کارون

تحقق ۱۰۱ درصدی تولید نفت و گاز در شرکت کارون

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تحقق ۱۰۱ درصدی تولید نفت و گاز در این شرکت خبر داد. هما خوزستان: غلامرضا مفیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش گروهی و مشترک مدیریت‌های ستادی و کارکنان شرکت کارون و علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و شرایط کرونا، عملکرد بسیار خوبی در زمینه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تحقق ۱۰۱ درصدی تولید نفت و گاز در این شرکت خبر داد.

هما خوزستان: غلامرضا مفیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش گروهی و مشترک مدیریت‌های ستادی و کارکنان شرکت کارون و علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و شرایط کرونا، عملکرد بسیار خوبی در زمینه تولید نفت و گاز داشته‌ایم.

وی افزود: شرکت نفت و گاز کارون در زمینه تولید نفت و گاز توانسته ۱۰۱ درصد از برنامه پیش‌بینی شده در زمینه تولید نفت و گاز را با رعایت کامل مسائل ایمنی و الزامات زیست محیطی محقق کند. با انجام اقدامات تعمیراتی و تشدید اقدامات کنترلی، دستاورد خوبی نیز در جمع‌آوری گازهای ارسالی به مشعل، محقق شده است.

مفیدی گفت: بر اساس این اقدامات، میانگین گاز مستمر ارسالی به مشعل‌های شرکت کارون در نیمه نخست امسال با کاهش ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته به کمتر از ۳ میلیون فوت مکعب در روز رسیده است.

وی افزود: در یک سال گذشته ۲۲۰ قلم کالای مورد نیاز فرآیند تولید شرکت، بومی‌سازی شده و در بخش خرید نیز حدود ۴ هزار و ۱۶۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.