تاریخ انتشار : شنبه 25 جولای 2020 - 21:14

۱۰۲۸۲ آموزگار خوزستانی در طرح خیرین آموزشی شرکت کردند

۱۰۲۸۲ آموزگار خوزستانی در طرح خیرین آموزشی شرکت کردند

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از شرکت ۱۰ هزار و ۲۸۲ آموزگار و برگزاری ۳۰۱ هزار و ۲۵۰ ساعت کلاس آموزشی در طرح خیرین آموزشی خبر داد. کورش مودت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح خیرین آموزشی هرساله در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود و در این طرح معلمان علاقه‌مند به امر آموزش

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از شرکت ۱۰ هزار و ۲۸۲ آموزگار و برگزاری ۳۰۱ هزار و ۲۵۰ ساعت کلاس آموزشی در طرح خیرین آموزشی خبر داد.

کورش مودت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح خیرین آموزشی هرساله در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود و در این طرح معلمان علاقه‌مند به امر آموزش بیشتر از ساعات موظف خود برای آموزش دانش آموزان لازم التوجه وقت می‌گذارند و بدون دریافت هزینه به دانش آموزان آموزش رایگان می‌دهند.

وی افزود: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بیش از دو هزار آموزشگاه ابتدایی مجری طرح خیرین آموزشی بودند و بیش از ۱۶۵ هزار دانش‌آموز در این طرح آموزش رایگان دریافت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان گفت: طرح خیرین آموزشی با هدف کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه، پیشگیری از ترک تحصیل، افزایش پوشش تحصیلی، مشارکت آموزگاران در تشکیل کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان لازم التوجه، بهبود کیفیت تحصیلی این دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم و ارتقای سطح علمی آنها اجرا شده است.

به گزارش مهر، در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بیش از دو هزار مدرسه ابتدایی مجری طرح خیرین آموزشی بودند و بیش از ۹ هزار آموزگار در این طرح مشارکت داشتند و ۱۴۰ هزار و ۳۳۸ دانش‌آموز ابتدایی و ۴۴۸ هزار و ۲۱۱ ساعت آموزش رایگان ارائه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.