تاریخ انتشار : یکشنبه 19 جولای 2020 - 13:58

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

محمد جوروند بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد. امید خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،در آیینی پیش از ظهر امروز (28 تیرماه) با حضور یونس سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان، محمد جوروند بعنوان فرمانده جدید پایگاه

محمد جوروند بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد.

امید خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،در آیینی پیش از ظهر امروز (28 تیرماه) با حضور یونس سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان، محمد جوروند بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی شد.

جوروند در این آیین گفت: بسیج در دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی،حریم ولایت و سرزمین ایران همیشه در صحنه بوده اما در هیچ گرایش و جریان سیاسی خود را دخالت نداده و موضع نگرفته است، به همین دلیل مردم با آن همزاد پنداری می کنند.

وی افزود: واژه بسیج مقدس، الهی و آسمانی است و از طرف دیگر ارزش مدار است، چراکه در هشت سال دفاع مقدس عظمت هایی از بسیج دیده ایم که با هیچ منطق جنگی و ساختارهای دفاعی قابل مقایسه نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با توجه به ذات کاری و اهداف خود با فعالیت های بسیج مماس است و خیلی از فعالیت هایی که در حوزه فرهنگ و هنر برگزار می شود، با امنیت استان و کشور در ارتباط مستقیم است.

جوروند اضافه کرد: ما هرچقدر قدرت جذبمان در فعالیت های فرهنگی بالا باشد و بتوانیم تصویر درستی از انقلاب و تفکر شیعی ارائه دهیم،دایره جذبمان وسیع تر می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان گفت: ان شاء ا.. با عنایت شهدای این مرز و بوم ما همیشه در مقابل دشمن پیروز خواهیم بود و پرچم اسلام و دادخواهی را در بلاد کفر بالا می بریم.

یونس سلیمانی افزود: بسیج باید از همه ظرفیت ها استفاده کند و همه را زیر پرچم خود بیاورد تا بتوانیم پیش روندگی انقلاب را در راستای آرمان اسلامی تضمین کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که وحدتی را که از پیش بوده در میان دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی نشان دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.