تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژوئن 2020 - 17:08

ساماندهی محور دارخوین_ شادگان_ خوردورق با 260 میلیارد ریال اعتبار

ساماندهی محور دارخوین_ شادگان_ خوردورق با 260 میلیارد ریال اعتبار

هما خوزستان: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای ساماندهی محور محور دارخوین_ شادگان_ خوردورق 3 پروژه به طول ۱۱ کیلومتر در حال اجراست. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدیوندی بیان کرد: در این محور 3 پروژه راهسازی به طول

هما خوزستان: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای ساماندهی محور محور دارخوین_ شادگان_ خوردورق 3 پروژه به طول ۱۱ کیلومتر در حال اجراست.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدیوندی بیان کرد: در این محور 3 پروژه راهسازی به طول ۱۱ کیلومتر با 26 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.
 وی با اشاره به این 3 پروژه راهسازی اظهار داشت: پروژه نخست با عنوان تکمیل باقیمانده محور دارخوین_ شادگان با احتساب دوربرگردان و اتصالی به طول 5 کیلومتر 101 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث باند دوم محور سه راهی دارخوین_ شادگان_ خوردورق به طول 2.2 کیلومتر از جمله این پروژه هاست.

 عیدیوندی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را 55 میلیارد ریال اعلام کرد.

 وی افزود: قطعه 5 شادگان_خوردورق نیز به طول 5 کیلومتر و با 104 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: امیدواریم با اتمام این 3 پروژه در موعد مقرر محور دارخوین_ شادگان_ خوردورق ساماندهی شده و بخش زیادی از سوانح جاده ای در این محور کاهش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.