تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 جولای 2020 - 14:08

ساخت قطعات تخصصی نیروگاهی در نیروگاه رامین اهواز محقق شد

ساخت قطعات تخصصی نیروگاهی در نیروگاه رامین اهواز محقق شد

هما خوزستان: به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمودرضا بهرادمنش سرپرست کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین اهواز گفت: با هدف رفع وابستگی نیروگاه و بومی سازی و کاهش هزینه‌های خرید قطعات نیروگاهی از خارج، ۵۰۹ قطعه مورد نیاز این نیروگاه ساخته شد. او با بیان اینکه ساخت این تعداد قطعات تخصصی در ۳ ماهه اول امسال انجام شد، اظهار کرد: تنوع قطعات

هما خوزستان: به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمودرضا بهرادمنش سرپرست کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین اهواز گفت: با هدف رفع وابستگی نیروگاه و بومی سازی و کاهش هزینه‌های خرید قطعات نیروگاهی از خارج، ۵۰۹ قطعه مورد نیاز این نیروگاه ساخته شد.

او با بیان اینکه ساخت این تعداد قطعات تخصصی در ۳ ماهه اول امسال انجام شد، اظهار کرد: تنوع قطعات ساخته در نیروگاه رامین به بیش از ۱۸۴ قطعه متفاوت می‌رسد که حاصل تجربیات و تلاش متخصصان کارگاه‌های ساخت قطعات در نیروگاه است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور و تأمین کننده بیش از ۴۰ درصد برق استان خوزستان است و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کنند و در حال حاضر همه ۶ واحد آن جهت گذر از پیک تابستان در مدار تولید برق هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.