کد خبر : 15524
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 جولای 2020 - 22:54

بازدید میدانی امام جمعه اهواز از کارگاه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اهواز

بازدید میدانی امام جمعه اهواز از کارگاه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اهواز

هما خوزستان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با حضور در کارگاه بازسازی سازمان اتوبوسرانی در جریان آخرین وضعیت بازسازی اتوبوس های فرسوده قرار گرفت. به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، با حضور در سازمان اتوبوسرانی از آخرین وضعیت بازسازی اتوبوس های شهری

هما خوزستان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با حضور در کارگاه بازسازی سازمان اتوبوسرانی در جریان آخرین وضعیت بازسازی اتوبوس های فرسوده قرار گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، با حضور در سازمان اتوبوسرانی از آخرین وضعیت بازسازی اتوبوس های شهری بازدید و از نحوه عملکرد سازمان اعلام رضایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در حاشیه بازدید ضمن خداقوت به کارگران مشغول به کار، اظهار داشت مسائل مربوط به بازسازی اتوبوس ها را پیگیری خواهند کرد

وی پس از بازدید عملکرد جوانان سازمان اتوبوسرانی اهواز، خاطره ی همافران سال ۵۷ را یادآور شدند و در ادامه اظهار کردند که در سال های ۵۶ و ۵۷ بود که در پادگان نیروی هوایی تهران مستمر کار داشتم ، وقتی با همافران صحبت می کردیم ، آنها می گفتند به ما اجازه نزدیک شدن به فانتوم ها ، مانند اف۴ و اف۵ را نمی دهند ، به جهت اینکه سبب نشود که ما یاد بگیریم از آنها ، و کپی برداری کنیم در نحوه تعمیر و ترمیم در سرمایه ملی کشور .

امام جمعه اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: حدود چهل هزار مستشار آمریکایی آمده بودند برای مفت خوری و اجازه نمی دادند که سرمایه های کشور که نخبگان هستند استعدادهایشان شکوفا بشود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد تصریح کرد : ایرانی در قرن های متمادی ثابت کرده که مصداق می توانیم است و در هر کجا که جوانان عزیز ورود پیدا کردند شکوفایی و درخشانی است و نمونه عینی آن در اهواز و سازمان اتوبوسرانی است .

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت : تعداد قابل توجهی از اتوبوس هایی که فرسوده و ازبین رفته بودند ، در حال حاضر بازسازی شده و قرار است به همین زودی ها به خطوط شهری اهواز اضافه شود و مردم استفاده کنند.

وی در پایان افزود : من به سهم خودم تشکر و قدردانی می کنم ، کار بسیار خوبی است ، ان شاالله خداوند متعال به همه شما قوت بدهد .

گفتنی است در مدت زمان حضور کورش سبزعلی بعنوان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی(کمتر از یک سال) و به دستور و حمایت های شهردار محترم دو مرحله تعمیر و بازسازی اتوبوس صورت گرفته که در مرحله اول ۴۲ دستگاه اتوبوس تعمیر شده و هم اکنون در مرحله دوم تعداد قابل توجه ۴۰ دستگاه اتوبوس به طور کامل بازسازی و به ناوگان حمل و نقل و عمومی اهواز اضافه خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.