تاریخ انتشار : یکشنبه 7 ژوئن 2020 - 19:01

۱۹۹۱۰ مجموع مبتلایان به کرونا در خوزستان/ شناسایی ۸۲۹ ابتلای جدید

۱۹۹۱۰ مجموع مبتلایان به کرونا در خوزستان/ شناسایی ۸۲۹ ابتلای جدید

هما خوزستان: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۸۲۹ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد که با احتساب آنها، کل مبتلایان خوزستان به ۱۹ هزار و ۹۱۰ نفر افزایش یافت. به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعد از ظهر یکشنبه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد:

هما خوزستان: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۸۲۹ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد که با احتساب آنها، کل مبتلایان خوزستان به ۱۹ هزار و ۹۱۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعد از ظهر یکشنبه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۱۷ لغایت ۱۸ خرداد) ۸۲۹ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد که با احتساب آنها، کل مبتلایان به این بیماری در این استان به ۱۹ هزار و ۹۱۰ نفر افزایش یافت.

وی افزود: این ۸۲۹ مورد جدید به تفکیک حوزه دانشگاه علوم پزشکی؛ حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۴۹۷ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ۱۶۳ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان ۱۰۳ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر ۶۵ مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان یک مورد بوده است.

احسان پور در ادامه تصریح کرد: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۶۹۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۴ بیمار نیز بستری شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۸۴ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری و تحت درمان هستند، تأکید کرد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون ۱۸ هزار و ۵۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، یک مورد در حوزه دانشگاه دزفول، ۸ مورد در حوزه دانشگاه جندی‌شاپور و ۴ مورد در حوزه دانشگاه آبادان بر اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بنا به گفته احسان پور، استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست‌ها، پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی از مؤثرترین راه‌ها در جلوگیری از گسترش بیماری ویروس کرونا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.