تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژوئن 2020 - 21:27

کشف ۲۹۶ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

کشف ۲۹۶ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

هما خوزستان: فرمانده انتظامی خوزستان گفت : بیش از ۲۹۶ کیلو و ۴۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در خوزستان کشف وضبط شد . به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر پنجشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته در راستای اجرای طرح برخورد با

هما خوزستان: فرمانده انتظامی خوزستان گفت : بیش از ۲۹۶ کیلو و ۴۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در خوزستان کشف وضبط شد .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر پنجشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مواد مخدر، پلیس مبارز با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان‌های امیدیه، بهبهان و هندیجان از انتقال سه محموله موادمخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر امیدیه با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بهبهان، یک دستگاه خودرو زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۱۸۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با لفافه کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: همچنین در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس هندیجان یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۲۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده گفت :در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان ماهشهر موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل ۸۰ کیلو و ۶۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت : در این رابطه سه سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

کشف انبار دپوی خودروهای احتکار در اندیمشک 

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان بارصد اطلاعاتی یک انبار دپوی خودروی احتکاری را شناسایی کردند.

سرهنگ امیرعباس شهبازی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی از انبار مذکور بازرسی و تعداد ۱۷ دستگاه انواع خودروهای ایرانی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک ارزش ریالی خودروهای کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورده  کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دستگیری موبایل قاپسابقه‌دار با ۲۲ فقره سرقت در اهواز  

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل‌قاپی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت در برخی مناطق اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محسن دالوند افزود: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یک سارق سابقه‌دار در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ نفر از مالباختگان پس از مواجه حضوری موفق به شناسایی سارق شدند، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۲ فقره سرقت موبایل‌قاپی درسطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت در حضور مال‌باختگان، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.