تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 می 2020 - 21:14

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه برگزاری آیین طرح همدلی و کمک مومنانه عنوان کرد: توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط فرهنگیان خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه برگزاری آیین طرح همدلی و کمک مومنانه عنوان کرد: توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط فرهنگیان خوزستانی

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرهنگیان خوزستانی از زمان آغاز شیوع کرونا در استان بالغ بر ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز پنج شنبه ۱ خردادماه ۹۹ در حاشیه برگزاری آیین طرح همدلی

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرهنگیان خوزستانی از زمان آغاز شیوع کرونا در استان بالغ بر ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز پنج شنبه ۱ خردادماه ۹۹ در حاشیه برگزاری آیین طرح همدلی و کمک مومنانه و در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: معلمان خوزستانی در کنار سایر اقشار جامعه و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری به صورت پرشور در طرح همدلی و کمک مومنانه شرکت کردند.


وی با بیان اینکه معلمان خوزستانی در عرصه جهاد آموزشی بسیار خوب عمل کردند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان استان نه تنها در حوزه استمرار فعالیت های آموزشی بلکه در سایر عرصه ها از جمله عرصه جهاد سلامت و نیکوکاری نیز خوش درخشیدند و کارنامه قابل قبولی ارائه دادند که شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: کانون بسیج شهید مطهری و در راس آن سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان تلاش های گسترده ای برای نظام دهی به مشارکت فرهنگیان در طرح همدلی و کمک مومنانه داشتند.


مودت افزود: امروز شاهد توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان هستیم که به همت معلمان ناحیه ۳ اهواز جمع آوری شده است. البته بر اساس برآوردها تاکنون بالغ بر ۴ هزار بسته معیشتی توسط همکاران فرهنگی در بین نیازمندان توزیع شده است.


وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نیکوکارانه فرهنگیان خوزستانی، گفت: کمک به نیازمندان به عنوان یک تکلیف توسط همکاران تلاشگران فرهنگی در سراسر استان پیگیری می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.