تاریخ انتشار : دوشنبه 8 ژوئن 2020 - 12:45

توقیف اتوبوس حامل بارقاچاق

توقیف اتوبوس حامل بارقاچاق

هما خوزستان: فرمانده انتظامی “اندیمشک” از توقيف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ريال در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “امیرعباس شهبازی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با پديده شوم قاچاق، ماموران پاسگاه ایست و بازرسی

هما خوزستان: فرمانده انتظامی “اندیمشک” از توقيف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ريال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “امیرعباس شهبازی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با پديده شوم قاچاق، ماموران پاسگاه ایست و بازرسی “پل زال” اندیمشک با کار اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی خودروی توقیفی انواع کالای قاچاق از قبیل 29 کارتن کفش، 75 کارتن نوشیدنی انرژی زا، 8 کارتن لوازم آرایشی بهداشتی، 12 کارتن قطعات خودرو و..، فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.