تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2020 - 14:52

مابه التفاوت نرخ اول و دوم سهمیه سوخت ناوگان وانت بار واریز شد

مابه التفاوت نرخ اول و دوم سهمیه سوخت ناوگان وانت بار واریز شد

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعلام خبر واریز مابه التفاوت نرخ اول و دوم سهمیه سوخت ناوگان وانت بار، گفت: مالکان خودروهای وانت باری که برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام نکرده اند هرچه سریعتراقدام کنند. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان،

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعلام خبر واریز مابه التفاوت نرخ اول و دوم سهمیه سوخت ناوگان وانت بار، گفت: مالکان خودروهای وانت باری که برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام نکرده اند هرچه سریعتراقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: پس از استعلام و اعتبار سنجی اطلاعات ناوگان و رانندگان وانت بار ثبت نام شده در سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی دو ماه گذشته برای دریافت سوخت، این اطلاعات تأیید و به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران جهت واریز مابه التفاوت نرخ اول و دوم سهمیه سوخت ناوگان وانت بار ارسال شد.

وی افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نیز با توجه به اطلاعات دریافتی، نسبت به شارژ اعتباری کارت بانکی مالکان این ناوگان اقدام کرده است از این رو مالکان خودروهای وانت باری که برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام نکرده اند هرچه سریعتر اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه طی دو ماه گذشته مقرر شد تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد، افزود: از تاریخ یاد شده رانندگانی كه كارت هوشمند خودرو نداشتند باید برای اطلاع از مراکز مجاز ثبت نام  و مدارك مورد نیاز، به سایت  www.rmto.ir و یا ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها مراجعه می کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: طبق تصمیماتی که گرفته شده سوخت وانت بارها بر اساس پیمایش، بارنامه و میزان بار در کارت سوخت‌ها واریز می‌شود و در صورتی که فعالیت این ناوگان و میزان پیمایش آن‌ها کاهش یابد به مرور سوختشان هم کم می‌ شود.

بهرامی نیا ادامه داد: خودرو‌های وانت باری که تاکنون در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند هرچه سریعتر در این بخش ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت برون شهری خود را به علاوه میزان پیمایش دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.