تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 می 2020 - 12:52

اهدا ۲۰۰۰بسته كمك معیشتی به نیازمندان از سوی شركت نفت و گاز آغاجاری

اهدا ۲۰۰۰بسته كمك معیشتی به نیازمندان از سوی شركت نفت و گاز آغاجاری

هما خوزستان: در راستای مسئولیت های اجتماعی و مشارکت در طرح کمک های مومنانه، از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده هایی که در اثر بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شدند اهدا گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مراسم اهدای این بسته ها با

هما خوزستان: در راستای مسئولیت های اجتماعی و مشارکت در طرح کمک های مومنانه، از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده هایی که در اثر بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شدند اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مراسم اهدای این بسته ها با حضور مدیر عامل شرکت، جمعی از مدیران شهرستان امیدیه، همچنین روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) هشت شهرستان همجوار تاسیسات انجام شد.

 این بسته های معیشتی به کمیته امداد شهرستان ها و مناطق تحت پوشش جغرافیای شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری شامل امیدیه، آغاجاری، رامشیر، بهبهان(زیدون)، رامهرمز(ابوالفارس)، جایزان وبهمئی) اهدا گردید.

این طرح که اجرای آن با ماه مبارک رمضان مقارن گردید، خانوارهایی را‌ که در اثر بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده بودند، مورد شمول قرار می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.