تاریخ انتشار : شنبه 29 فوریه 2020 - 11:43

“کرونا” نمایشگاه‌های بهاره در خوزستان را لغو کرد

“کرونا” نمایشگاه‌های بهاره در خوزستان را لغو کرد

هما خوزستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه‌های فروش بهاره، امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌ها در این خصوص لغو شدند. به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان امیرحسین نظری درخصوص لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اظهار کرد: نمایشگاه‌های فروش بهاره که قرار بود از ۱۸ تا ۲۴ اسفندماه

هما خوزستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه‌های فروش بهاره، امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌ها در این خصوص لغو شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان امیرحسین نظری درخصوص لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اظهار کرد: نمایشگاه‌های فروش بهاره که قرار بود از ۱۸ تا ۲۴ اسفندماه امسال در اهواز و دیگر شهرستان‌های استان، ویژه فروش اقلام ضروری عید نوروز برگزار شوند با توجه به بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شدند.
وی افزود: قرار بود در این نمایشگاه‌ها کالاهایی همچون گوشت و مرغ و میوه، پوشاک، کیف و کفش و کالاهای تزیینی عرضه شود و به تنظیم بازار استان کمک کند اما نگرانی‌ها در خصوص ویروس کرونا باعث شد که برپایی آن‌ها را لغو کنیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: با توجه به لغو برگزاری این نمایشگاه‌ها در شهرهای خوزستان، هزینه‌های پرداخت‌شده برای غرفه‌ها به متقاضیان بازگردانده خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.