تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مارس 2020 - 15:40

معاون درآمد و خدمات امور مشترکین آبفا استان؛ شهروندان خوزستانی بدون خروج از خانه از خدمات شرکت آبفا خوزستان استفاده کنند

معاون درآمد و خدمات امور مشترکین آبفا استان؛ شهروندان خوزستانی بدون خروج از خانه از خدمات شرکت آبفا خوزستان استفاده کنند

هما خوزستان: محسن درفشان با اشاره به شیوع کروناویروس در این استان، گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان خوزستانی، خدمات شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان، درفشان با اشاره به توصیه‌های صورت گرفته در خصوص پرهیز از خروج از منازل برای

هما خوزستان: محسن درفشان با اشاره به شیوع کروناویروس در این استان، گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان خوزستانی، خدمات شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان، درفشان با اشاره به توصیه‌های صورت گرفته در خصوص پرهیز از خروج از منازل برای کارهای غیرضروری، گفت: با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب در قبال شهروندان و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، علاوه بر خدمات فوریتی آبفا، تمامی  خدمات پس از فروش و همچنین صدور و پرداخت صورت حساب آب بهاء به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد از مراجعه حضوری به ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب خودداری کنند و صرفاً از طریق سامانه های الکترونیکی شرکت نظیر پورتال مشترکین و ۱۲۲، به صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز خود را از این شرکت دریافت کنند.

معاون درآمد و خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان تاکید کرد: پورتال مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان به آدرس https://portal.abfakhz.ir آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشد.

وی خاطر نشان ساخت:همچنین تمامی سامانه های بانکداری الکترونیک (نظیر تلفن بانک، اینترنت بانک، خودپرداز و …) پذیرای قبوض این شرکت می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.