تاریخ انتشار : جمعه 23 آگوست 2019 - 12:41

مراسم افتتاحیه جام قهرمانان بازی های ویدئویی ۲۰۱۹ در اهواز برگزار شد

مراسم افتتاحیه جام قهرمانان بازی های ویدئویی ۲۰۱۹ در اهواز برگزار شد

مراسم افتتاحیه جام قهرمانان بازی های ویدئویی ٢٠١٩ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولین استانی در سینما هلال اهواز برگزار شد. هما خوزستان: افتتاحیه جام قهرمانان بازی های ویدئویی ۲۰۱۹ با حضور سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد

مراسم افتتاحیه جام قهرمانان بازی های ویدئویی ٢٠١٩ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولین استانی در سینما هلال اهواز برگزار شد.

هما خوزستان: افتتاحیه جام قهرمانان بازی های ویدئویی ۲۰۱۹ با حضور سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سیدامین سپهریان رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و علاقمندان به حوزه بازی های رایانه ای در سینما هلال اهواز برگزار شد.

محمدجوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این مراسم ضمن تقدیر از میهمانان و مسئولان، توجه مضاعف به بازی های رایانه ای و فرهنگ سازی در این زمینه را در بین نسل جوان حائز اهمیت دانست و بازی سازان را به اقتباس از ادبیات ایرانی به ویژه شاهنامه و آن دسته از داستان های مذهبی که دارای محتوای بالقوه برای ساخت بازی های هیجانی و جوان پسند دارند را تشویق نمود.

در ادامه این مراسم سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تشکر از توجه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مقوله بازی های رایانه ای، نگاه ویژه مسئولان کشوری به استان خوزستان و اهمیت و جایگاه آن در بازی های رایانه ای را متذکر شد و اظهار امیدواری کرد که با پیگیری مسئولان در آینده نزدیک شاهد موفقیت های چشمگیر جوانان این استان در سطح جهانی نیز خواهیم بود‌.

در ادامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به سه نفر از برگزیدگان مسابقات کشوری بازی های رایانه ای در سال گذشته لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا گردید.

در پایان نیز، یک مسابقه با بازی دو نفر از برگزیدگان استان در حضور مسئولان اجرا گردید.

تقریرنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.