تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مارس 2020 - 12:20

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد: انجام بیش از 3 هزار کیلومتر خط کشی در محورهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد: انجام بیش از 3 هزار کیلومتر خط کشی در محورهای خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی خط کشی 3 هزار و 300 کیلومتر  راه محورهای اصلی و شریانی استان در دستور کار است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا در جلسه

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی خط کشی 3 هزار و 300 کیلومتر  راه محورهای اصلی و شریانی استان در دستور کار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این اداره کل با توجه به سفرهای نوروزی، همه ساله اقداماتی از جمله تجدید خط کشی محورها و تکمیل تابلو علائم را انجام می دهد.

وی افزود: در این راستا خط کشی 3 هزار و 300 کیلومتر  راه محورهای اصلی و شریانی استان در دستور کار است که از این میزان 2 هزار و 300 کیلومتر آن انجام و مابقی نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه بیش از 90 درصد تعمیرات روشنایی محورها نیز انجام شده است، از استقرار 24 ساله گشت های راهداری در محورهای استان برای تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: گشت های راهداری از 25 اسفند در محورها مستقر و  در صورت مسدود شدن مسیرها به دلیل شرایط جوی، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.  

بهرامی نیا با اشاره به نصب تابلوعلائم در محورها ادامه داد:  در برخی محورها راه و شهرسازی هنوز فعالیت دارد و بلافاصله پس از پایان عملیات، تابلوعلائم نصب می شوند.

وی در خصوص میدان ورودی شهرستان شوش گفت: پیمانکار این پروژه مشخص شده و با توجه به زیرسازی های انجام شده توسط شهرداری شوش، امیدوار هستیم پیمانکار تا 25 اسفند سال جاری پروژه را برای بهره برداری تحویل دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: ایمنی اتوبوس های مسافربری بین شهری در سفرهای نوروزی با همکاری پلیس راه به صورت مستمر کنترل می شود و علاوه بر این از طریق سامانه سپهتن عملکرد رانندگان در زمان رانندگی پایش خواهد شد.

بهرامی نیا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نیز ضدعفونی مستمر پایانه های مسافربری بین شهر و پایانه بار بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.