کد خبر : 1488
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اکتبر 2018 - 22:12

 پیام شهردار اهواز در محکومیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

 پیام شهردار اهواز در محکومیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

 تاریخ چاپ: 1397/06/31  ساعت : 10:25:30 هماخوزستان:منصور کتانباف شهردار اهواز حمله تروریستی عوامل تکفیری به رژه نیروهای مسلح در اهواز را که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، محکوم کرد و شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنانمان را در این حادثه تسلیت گفت. متن پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است: بسم الله

 پیام شهردار اهواز در محکومیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

 تاریخ چاپ: 1397/06/31

 ساعت : 10:25:30

هماخوزستان:منصور کتانباف شهردار اهواز حمله تروریستی عوامل تکفیری به رژه نیروهای مسلح در اهواز را که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، محکوم کرد و شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنانمان را در این حادثه تسلیت گفت.

متن پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر دردناک حمله تروریستی عوامل تکفیری و دشمن بشریت به رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان و شهروندان اهوازی شد، قلب همگان را به درد آورد.

بی تردید این اتفاق یک جنایت ضد بشری و تنفربرانگیز است که در تمامی عالم و نزد همگان محکوم است.

حمله به مردم خلاف تمامی اصول و موازین انسانی و اسلامی است که نشان از ضعف و حقارت دشمنان این آب و خاک و توطئه های بیگانگان در راستای ناامن کردن جامعه و ایجاد تفرقه و رعب و وحشت در میان مردم دارد. اما خوشبختانه مردم ما همواره مردمی آگاه، بیدار و وفادار به نظام و ارزش های انقلاب بوده و هستند و بی شک با حفظ اتحاد و یکپارچگی خود، اجازه  نفوذ بیگانگان را نمی دهند.

اینجانب و مجموعه شهرداری اهواز حملات تروریستی امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز را شدیدا محکوم کرده و به خانواده شهدای این حادثه صمیمانه تسلیت عرض می کنم و آرزوی شفای عاجل آسیب دیدگان و مجروحین این حادثه را دارم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.