تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 فوریه 2020 - 12:41

وزیر نیرو و رئیس مجلس فردا راهی خوزستان می‌شوند

وزیر نیرو و رئیس مجلس فردا راهی خوزستان می‌شوند

هما خوزستان: در پانزدهمین هفته پویش #هرهفته- الف -ب- ایران، استان خوزستان روز سه‌شنبه میزبان وزیر نیرو و رییس مجلس شورای اسلامی است که در این سفر، عملیات بهره برداری و اجرایی ۱۱ پروژه آب و برق این استان با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان آغاز می‌شود. به‌گزارش شبکه خبری سازمان آب و

هما خوزستان: در پانزدهمین هفته پویش #هرهفته- الف -ب- ایران، استان خوزستان روز سه‌شنبه میزبان وزیر نیرو و رییس مجلس شورای اسلامی است که در این سفر، عملیات بهره برداری و اجرایی ۱۱ پروژه آب و برق این استان با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به‌گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این سفر شامل سد تنظیمی آریوبرزن و نیز بازیابی و توسعه تصفیه‌خانه آب بهبهان، آبرسانی به شهرهای شادگان و رفیع و آبرسانی به ۲۲ روستای باوی و رامشیر است‌.

 همچنین واحدهای یک و دو بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی غرب کارون، پست ۴۰۰ کیلوولت متن به همراه پست ۴۰۰ کیلوولت دو مداره شهید بقایی و خط ۲۳۰ کیلوولت دو مداره متن به نیروگاه غرب کارون، فاز اول و پست خط ۴۰۰ کیلوولت جندی شاپور، کلیدخانه پست و خط دو مداره ورودی ۴۰۰ کیلوولت شهید بقایی و نصب دو بی در پست 400.230 کیلوولت شهید دقایقی اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.

 برای بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت آب و برق خوزستان در این هفته از پویش #هرهفته -الف – ب- ایران در مجموع ۲ هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

 در سفر وزیر نیرو و رییس مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه به خوزستان، همچنین عملیات اجرایی آبرسانی به هشت روستای اهواز با خط انتقال ۲۵ کیلومتری، چهار دستگاه پمپ و ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع با جمعیت زیر پوشش ۲۵۰۰ نفر با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.