تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فوریه 2020 - 10:48

نمايشگاه تخصصي تجهيزات صنعت گاز فرصتي براي صنعت گران استان

نمايشگاه تخصصي تجهيزات صنعت گاز فرصتي براي صنعت گران استان

هما خوزستان: عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از میزبانی گاز خوزستان جهت برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی با محوریت تجهیزات و فرآوردهای شیرآلات مصرفی در 29 بهمن ماه مصادف با روز اقتصاد مقاومتی خبر داد. مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: با توجه به نامگذاری

هما خوزستان: عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از میزبانی گاز خوزستان جهت برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی با محوریت تجهیزات و فرآوردهای شیرآلات مصرفی در 29 بهمن ماه مصادف با روز اقتصاد مقاومتی خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با عنوان “رونق تولید” در تلاش هستیم که توانمندی های شرکت های بومی را در قالب برپایی نمایشگاه تجهیزات، ابزار آلات مصرفی گازرسانی در استان خوزستان به میزبانی این شرکت برگزار کنیم.

ابول پور هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارایه نیازمندی‌های شرکت گاز خوزستان در زمینه‌های مختلف، ایجاد رقابت بازار داخلی و ارتقاء کیفیت محصولاتبرشمرد و افزود: از تمامی صنعتگران و تولید کنندگان محصولات گازی انتظار داریم در این نمایشگاه با جدیت شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.