تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 فوریه 2020 - 12:19

مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان :ما به عنوان متولی امر امداد ونجات باید تلاش کنیم تا زمینه کاهش خطرپذیری را در جامعه ایجاد کنیم

مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان :ما به عنوان متولی امر امداد ونجات باید تلاش کنیم تا زمینه کاهش خطرپذیری را در جامعه ایجاد کنیم

هما خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی در جمع خزانه‌داران جمعیت هلال‌احمر شعب استان خوزستان تعامل اجتماعی و منش سردار سلیمانی را یکی از ویژگی‌های شاخص این شهید خواند و اظهار کرد: ویژگی‌های این شهید فرصتی است برای نسل جوان تا بتوانیم به عنوان یک الگو از آن بهره‌مند شویم.وی با

هما خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی در جمع خزانه‌داران جمعیت هلال‌احمر شعب استان خوزستان تعامل اجتماعی و منش سردار سلیمانی را یکی از ویژگی‌های شاخص این شهید خواند و اظهار کرد: ویژگی‌های این شهید فرصتی است برای نسل جوان تا بتوانیم به عنوان یک الگو از آن بهره‌مند شویم.
وی با بیان این که سردار سلیمانی یک شهید فرامرزی بود افزود: همانگونه که اهداف هلال‌احمر فرامرزی است شهید سلیمانی نیز تنها متعلق به کشور ما نبوده و یک چهره بین‌المللی است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با بیان این که وظیفه ما حضور در عرصه‌های بحران‌خیز است گفت: با انجام وظیفه خود باید بتوانیم از اقشاری که تحت تاثیر این بحران‌ها و حوادث طبیعی و بعضاً اجتماعی قرار می‌گیرند حمایت کنیم.
دکتر خدادادی عنوان کرد: ما به عنوان متولی امر امداد ونجات باید تلاش کنیم تا زمینه کاهش خطرپذیری را در جامعه ایجاد کنیم، به این منظور در گام اول ،پیشگیری و آموزش قرار دارد که زمینه‌ساز این آموزش‌ها و پیشگیری‌ها قطعاً لجستیک و سرمایه ماست.
وی مهمترین سرمایه را سرمایه اجتماعی دانست وگفت: بر سرمایه اجتماعی باید توجه زیادی داشت، در حال حاضر با توجه به تورم موجود، هزینه و اعتبارات ما تناسبی ندارند، توسعه زیرساخت‌ها متناسب با هزینه‌ها نیست و این عدم توازن نیازمند مدیریت صحیح اعتبارات ، صرفه‌جویی، تعهد بیشتر، دقت بیشتر است و استفاده از سایر منابع می‌تواند زمینه‌ساز حل این مشکلات باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان تصریح کرد: برخی مدعی هستند ویروس کرونا درواقع بیشتر یک ویروس رسانه‌ای است و می‌توان گفت رازهای پشت‌پرده ای برای هدف قرار دادن اقتصاد چین بوده است اما این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای عدم آمادگی لازم از جانب کشور باشد.
دکتر خدادادی عنوان کرد: با توجه به این که کشور ما مرز‌های آبی،خاکی و بنادر مهمی دارد احتمال تردد و شیوع این ویروس اجتناب ناپذیر است و باید در مرحله اول آموزش و در مرحله بعد آمادگی لازم را داشته باشیم.
وی با بیان این که میزان کشندگی این ویروس چندان زیاد نیست گفت: با این حال باید آمادگی لازم را در کنار کارگروه سلامت ، بهداشت‌ودرمان داشته باشیم. مهمترین عامل برای پیشگیری شستوشوی دست‌ها و رعایت ارتباط با دیگران است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان این که تلاش کردیم تا درآمد‌های پایداری را برای جمعیت هلال احمر ایجاد کنیم گفت: درصورتی که مسائل اداری و این تنگناها نبود ،جمعیت هلال احمر خوزستان با توجه به ظرفیت‌های موجود دورنمای ۱۰۰میلیارد تومان درآمد در سال را پیش‌بینی می‌کنیم.
دکتر خدادادی تاکید کرد جمعیت هلال احمر برای نیل به اهداف خود نیازمند استقلال و اقتدار در همه زمینه ها است 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه داوطلب‌محوری می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر باشد افزود:باید وارسته‌ترین و بافضیلت‌ترین افراد در جمعیت هلال احمر باشند . اهداف و عمل ما باید مانند شهدا باشد وبا ازخودگذشتگی صورت گیرد
وی با تاکید بر لزوم دقت در هزینه‌کرد‌ها در بخش خزانه‌داری گفت: باید بتوانیم درآمد‌ها و هزینه‌ها را در تناسب نگه داشت تا در نظارت‌هایی که صورت می‌‌گیرد بتوانیم پاسخ محکمه ‌پسند داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.