کد خبر : 10493
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 ژانویه 2020 - 13:23

دکترخدادادی مطرح کرد:طلاب میتوانند در افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر موثر باشند

دکترخدادادی مطرح کرد:طلاب میتوانند در افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر موثر باشند

هما خوزستان: دکترخدادادی مطرح کرد:طلاب میتوانند در افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر موثر باشند مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ما به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی جمعیت هلال احمر هستیم. که طلاب میتوانند در این مسیر به جمعیت کمک کنند. هلال احمر یک ملک مشاء است که همه در آن سهیم هستند

هما خوزستان: دکترخدادادی مطرح کرد:طلاب میتوانند در افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر موثر باشند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ما به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی جمعیت هلال احمر هستیم. که طلاب میتوانند در این مسیر به جمعیت کمک کنند. هلال احمر یک ملک مشاء است که همه در آن سهیم هستند نگاه ما فرا ملی و بین المللی است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛دکترعلی خدادادی در جلسه انعقاد تفاهم نامه میان جمعیت هلال احمر خوزستان و مرکز خدمات حوزه علمیه استان مبنی بر راه اندازی کانون طلاب در جمعیت هلال احمرخوزستان، اظهار کرد: عملی کردن این تفاهم نامه ها مستلزم آموزش نیروها و طی شدن دوره های مختلف امدادیست تا خروجی مطلوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر آشنایی آحاد مردم با جمعیت هلال احمر، افزود: اگر مسئله ای خارج از وظایف هلال احمر پیش آید قطعا در انجام آن تاثیر گذار نخواهیم بود چرا که تبحر و تخصص انجام آن کار را نداریم.

خدادادی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در دو بخش آموزش همگانی و حوزه های تخصصی امداد ونجات به فعالیت می پردازد واگر این آموزش ها توام با معنویت ، اعتقاد و تعهد در افراد باشد قطعا میتواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استراتژی گام دوم انقلاب و تاکید ایشان در خصوص بحث معنویت بر روی کلیه اقدامات، تصریح کرد: حوزه با توجه به عمقی که در این خصوص دارد میتواند تاثیر گذاری خوبی داشته باشد که در مک به مردم درسیلاب پلدختر بسیار زبانزد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه کانون طلاب به دلیل تاثیرگذاری اجتماعی میتوانند در جذب سرمایه های اجتماعی هلال احمر کمک کنند، تاکید کرد: ما به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی جمعیت هلال احمر هستیم. هلال احمر یک ملک مشاء است که همه در آن سهیم هستیم و این نگاه فرا ملی و بین المللی است.

وی اضافه کرد: طلاب باید بصورت سازماندهی شده، آموزش دیده  و به عنوان تیم های تخصصی آمادگی های لازم را داشته باشند

دکترخدادادی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: حضور افرادی مانند، آیت الله حسن زاده و شفیعی وزن شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر خوزستان را نسبت به سایر شورا های دیگر استانها افزایش داده است که این امر میتواند باعث هم افزایی شود.

وی عنوان کرد: باید از فعالیت های حوزه در سیل فروردین ماه سال جاری گزارشی تهیه کرد تا بتوانیم الگو های خوبی را در جامعه مطرح کنیم.

دکترخدادادی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی غبار از تعهدات و اعتقادات همه ما زدود، اشاره کرد: ما میتوانیم در حوزه های بشر دوستانه این شهید گرامی را  به عنوان یک الگو مطرح کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج مدیر کل خدمات حوزه های علمیه خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در استان خوزستان بحران به یک مساله عادی و طبیعی تبدیل شده است.

وی افزود: آنقدر بحران های گوناگون در سطح استان خوزستان به وقوع پیوسته است که بحران برای مردم عادی شده و دیگر زیاد مضطرب نمیشوند. ضمن آنکه همه دستگاه های استان در شرایط بحران بسیار تلاش کرده اند

حجت الاسلام کلاه کج تصریح کرد: از هم اکنون همه دستگاه ها و سازمان های مرتبط برای سیل احتمالی فروردین ماه سال آینده آمادگی های لازم را دارند.
وی با بیان اینکه هلال احمر جزء معدود مشاغلی است که سختی کار بسیاری دارد، تاکید کرد: باید از موازی کاری و پراکنده کاری پرهیز کرد و تفاهم نامه ها را کاربردی کنیم.

حجت الاسلام کلاه کج ادامه داد: تفاهم نامه امروز میان طلاب و جمعیت هلال احمر به عنوان یک مجموعه بین المللی باید در کشور الگو شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.