تاریخ انتشار : شنبه 1 فوریه 2020 - 14:00

تشكیل كمیته هماهنگی و برنامه ریزی در راستای آمادگی جهت مقابله با كرونا ویروس

تشكیل كمیته هماهنگی و برنامه ریزی در راستای آمادگی جهت مقابله با كرونا ویروس

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، شامگاه جمعه ۱۱ بهمن ماه ۹۸، کمیته کنترل بیماری کرونا ویروس جدید با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته و انجام برنامه ریزی لازم به منظور آمادگی جهت مقابله با این بیماری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاونین حوزه های بهداشت و درمان و جمعی

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، شامگاه جمعه ۱۱ بهمن ماه ۹۸، کمیته کنترل بیماری کرونا ویروس جدید با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته و انجام برنامه ریزی لازم به منظور آمادگی جهت مقابله با این بیماری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاونین حوزه های بهداشت و درمان و جمعی از مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد. 

دکتر ابول نژادیان در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت خودمراقبتی از سوی مردم، خواستار همکاری سایر ارگان ها و سازمان ها در جهت اطلاع رسانی اصول بهداشتی در این زمینه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهوازدر ادامه  بر تشدید و نظارت بر انجام مراقبت های بهداشتی مرزی از مسافران ورودی به کشور از نظر بیماریهای واگیر دار با اولویت کرونا ویروس در مرزهای چذابه؛ شلمچه و مرزهای دریایی تاکید کرد.

ابول نژادیان در پایان گفت: شستشوی مرتب دست ها و رعایت بهداشت تنفسی، بهترین راه برای پیشگیری از شیوع این بیماری در جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.