تاریخ انتشار : شنبه 7 دسامبر 2019 - 13:04

رئیس هیات قایقرانی خوزستان؛ ما آمادگی داریم برای داوطلبان جمعیت هلال احمر دوره های آموزشی قایقرانی، آب های خروشان و … برگزار کنیم.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان؛ ما آمادگی داریم برای داوطلبان جمعیت هلال احمر دوره های آموزشی قایقرانی، آب های خروشان و … برگزار کنیم.

هما خوزستان: رئیس هیات قایقرانی خوزستان؛ ما آمادگی داریم برای داوطلبان جمعیت هلال احمر  دوره های آموزشی  قایقرانی، آب های خروشان و …  برگزار کنیم. رئیس هیات قایقرانی خوزستان گفت: برای توسعه قایقرانی در خوزستان و به منظور عملکرد موثرتر نیاز به حمایت هلال احمر و ادارات دیگر داریم. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال

هما خوزستان: رئیس هیات قایقرانی خوزستان؛ ما آمادگی داریم برای داوطلبان جمعیت هلال احمر  دوره های آموزشی  قایقرانی، آب های خروشان و …  برگزار کنیم.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان گفت: برای توسعه قایقرانی در خوزستان و به منظور عملکرد موثرتر نیاز به حمایت هلال احمر و ادارات دیگر داریم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، جلال دریس در جلسه هماهنگی و امضای تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر خوزستان با هیات قایقرانی این استان ، اظهار کرد:  بحث قایقرانی در خوزستان با توجه به ظرفیت های آبی استان یک ظرفیت بالقوه است.

وی افزود: هیات قایقرانی خوزستان متشکل از ورزشکاران و مربیان حرفه ای صاحب مدال و جایگاه خوب در فدراسیون هستند و باید گفت که بدو قایقرانی از خوزستان بوده و به کشور معرفی شده است.

دریس با اشاره به اینکه قایقرانی فراتر از یک ورزش است، تصریح کرد: قایقرانی در فرهنگ خوزستان جا دارد و در بسیاری از شهر های این استان قایقرانی بخشی از فرهنگ آنها است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران این ورزش در سیلاب ۹۸، تاکید کرد: قبل از اینکه ما از ورزشکاران بخواهیم یا فراخوانی بدهیم که در جریان سیل کمک کنند، آنها پای کار آمدند و در کل مناطق استان حضور پیدا کرده و بصورت ویژه کمک کردند.

رییس هیات قایقرانی خوزستان ضمن تشکر از زحمات هلال احمر در جریان سیل، بیان کرد: از آنجایی که قایقرانی یک کار تخصصی است و در مواقع مهم می تواند مثمر ثمر باشد، ما آمادگی داریم برای داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور مربیان حرفه ای دوره های آموزشی آشنایی با سیلاب، قایق، آب های خروشان و … را در استان برگزار کنیم.

دریس با اشاره به اینکه هیات قایقرانی در ۱۳ شهرستان استان خوزستان فعال است، عنوان کرد:  قایقرانان ما را بصورت حرفه ای در این شهرستانها فعال هستند.پ لذا در نظر داریم با همکاری هلال احمر و ادارات بر توسعه قایقرانی در شهرستانهای بیشتر، به منظور عملکرد موثرتر، اقدام‌ کنیم چرا که تقریبا هیچ شهری در خوزستان نداریم که رودخانه یا سد نداشته و یا در مجاورت آب نباشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.