تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فوریه 2020 - 10:40

برگزاری اولین رویداد استارتاپی دانش آموختگان کمیته امداد خوزستان

برگزاری اولین رویداد استارتاپی دانش آموختگان کمیته امداد خوزستان

هما خوزستان: به گزارش سایت خبری کمیته امداد، ناجی عبیاوی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان اولین رویداد استارتاپی دانش آموختگان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان  به منظور شناسایی و پرورش ایده های نوآورانه و با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار شد.وی

هما خوزستان: به گزارش سایت خبری کمیته امداد، ناجی عبیاوی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان اولین رویداد استارتاپی دانش آموختگان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان  به منظور شناسایی و پرورش ایده های نوآورانه و با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این رویداد شامل پنج مرحله است افودز: مرحله اول شناسایی نخبگان، دانشجویان و صاحبان ایده تحت حمایت کمیته امداد و مرحله دوم پیش رویداد بوده که به مدت ۲ روز در اردوگاه شیخ انصاری دزفول با حضور یکصد و ۵۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان این نهاد برگزار می شود.
 عبیاوی مرحله سوم را شامل استارتاپ ویکند استانی عنوان کرد که ۱۰ تا ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می شود و ادامه داد: مرحله چهارم نیز رویداد منطقه ای است که هفته اول اردیبهشت برگزار می شود و مرحله پنجم نیز حمایت از استارتاپ ها است.
 وی با اشاره به اینکه این استارتاپ ویژه کسب و کارهای نوین است تصریح کرد: دانش آموختگان تحت پوشش کمیته امداد استان که دارای ایده های نوین در زمینه اشتغالزایی هستند می توانند در این رویداد شرکت کنند.
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان اذعان داشت: از میان طرح های ارائه شده، هر تعداد که منجر به ایجاد اشتغال و کسب و کار شوند مورد حمایت ویژه کمیته امداد و دیگر برگزارکنندگان این رویداد کارآفرینی قرار می گیرند.
 وی با بیان اینکه توانمندی خانواده های مددجو و ایجاد اشتغال برای آنها همچنان یکی از اصلی ترین اولویت های کمیته امداد است یاد آور شد: هدف ما این است که با برگزاری این رویدادهای کارآفرینی زمینه ورود مددجویان دانش آموخته را به عرصه کار و تولید فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.