تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 فوریه 2020 - 11:22

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور سازمان آب و برق خوزستان

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور سازمان آب و برق خوزستان

هما خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،مدیر مهندسی عمومی و گردشگری سازمان آب و برق خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری شرکت‌های هواپیمایی، آژانس‌های گردشگری، فعالان صنعت گردشگری، هتل های ایران، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مختلف گردشگری خارجی مشارکت می‌کنند و سازمان آب و برق خوزستان نیز

هما خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،مدیر مهندسی عمومی و گردشگری سازمان آب و برق خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری شرکت‌های هواپیمایی، آژانس‌های گردشگری، فعالان صنعت گردشگری، هتل های ایران، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مختلف گردشگری خارجی مشارکت می‌کنند و سازمان آب و برق خوزستان نیز حضور فعال خواهد داشت.

محمد امین ایزدجو هدف از شرکت در نمایشگاه مذکور را معرفی ظرفیت های گردشگری آب و فرصت های سرمایه گذاری سازمان آب و برق خوزستان جهت جذب گردشگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه 15 فرصت سرمایه گذاری با رویکرد گردشگری آب جهت جذب گردشگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی ارائه می گردد.

وی افزود: غرفه سازمان آب و برق خوزستان با المان گردشگری آب طراحی شده و دارای بخش های مجزایی برای معرفی طرح گردآب (گردشگری آب)، اماکن اقامتی رفاهی و فرصت های سرمایه گذاری سازمان است که در قالب بنر، پوستر، بروشور، کتابچه، کلیپ های تصویری و تور مجازی ارائه می گردد. همچنین، یک بخش مجزا برای مذاکره و تبادل نظر با سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعالان گردشگری در نظر گرفته شده است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت 10 صبح در محل دائمی نمایشگاه بین المللی، سالن خلیج فارس افتتاح خواهد شد و غرفه سازمان آب و برق خوزستان در سالنB  38 شماره 10 می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.