تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژانویه 2020 - 20:30

کشف ۱۲۸ فقره سرقت درطرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیزاهواز

کشف ۱۲۸ فقره سرقت درطرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیزاهواز

هما خوزستان: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۶۲ سارق حرفه‌ای با ۱۲۸ فقره سرقت ظرف سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز،با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار،همچنین فروشندگان

هما خوزستان: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۶۲ سارق حرفه‌ای با ۱۲۸ فقره سرقت ظرف سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز،با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار،همچنین فروشندگان موادمخدر،به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار،۸ خرده فروش مواد مخدررا،پس از هماهنگی مرجع قضایی،طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ،در مخفیگاهشان دستگیرکردند.
سرهنگ دالوند بیان داشت:ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، مقدار ۱۳۰۳ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی ،کشف کردند.
وی افزود:متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس،به ۱۲۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان،با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۹ دستگاه خودروی سواری و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۲ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند،خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان با آنها نخواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.