تاریخ انتشار : جمعه 10 ژانویه 2020 - 12:20

رئیس پلیس راه کشور: توجه به مسائل ترافیکی خوزستان از اولویت های کشور است

رئیس پلیس راه کشور: توجه به مسائل ترافیکی خوزستان از اولویت های کشور است

رئیس پلیس راه کشور گفت: حوزه مسائل ترافیکی استان خوزستان جزء اولویت های کشور است. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، سردار سید تیمور حسینی در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان خوزستان که در سالن

رئیس پلیس راه کشور گفت: حوزه مسائل ترافیکی استان خوزستان جزء اولویت های کشور است.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، سردار سید تیمور حسینی در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: بیش از یک دهه است که پرداختن به علل تصادفات جاده ای از اولویت های کشور شده و توجه به این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولتمردان قرار گرفته است.

وی افزود: پایه اولیه برنامه ریزی ها برای رسیدن به چشم اندازی مطلوب در زمینه مسائل ترافیکی، اطلاعات دقیقی است که باید جمع آوری شوند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه مسائل ترافیکی و تصادفات تک بعدی نیستند، بیان کرد: در بروز تصادف مولفه های بسیاری همچون وسیله نقلیه، راه ها، رفتارهای انسانی و مدیریت نقش دارند. در خصوص تدوین برنامه جامع مسائل ترافیکی استان خوزستان باید تمامی شرایط و اطلاعات مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

سردار حسینی ادامه داد: با توجه به میزان سفرهای صورت گرفته در خوزستان به ویژه در ایام اربعین حسینی(ع) این استان جزء اولویت های کشور و استان هدف در حوزه مسائل ترافیکی است از این رو باید نسبت به ایمن سازی جاده های آن گام برداشت.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.