تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دسامبر 2019 - 11:56

برگزاری كمیته بررسی مشكلات بهداشتی مناطق دچار آبگرفتگی شهرستان كارون

برگزاری كمیته بررسی مشكلات بهداشتی مناطق دچار آبگرفتگی شهرستان كارون

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون، یکم دی ماه 98، کمیته بررسی مشکلات بهداشتی مناطق دچار آبگرفتگی پس از باران اخیر در سالن اجتماعات شبکه و درمان با حضور مهندس مهران معلم سرپرست شبکه بهداشت و داشت و درمان کارون و مسئولین ستادی شبکه برگزار شد. طی این جلسه

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون، یکم دی ماه 98، کمیته بررسی مشکلات بهداشتی مناطق دچار آبگرفتگی پس از باران اخیر در سالن اجتماعات شبکه و درمان با حضور مهندس مهران معلم سرپرست شبکه بهداشت و داشت و درمان کارون و مسئولین ستادی شبکه برگزار شد.

طی این جلسه معلم با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب و به موقع در مناطق در گیر سیلاب، اظهار داشت: در حال حاضر کوی محسن، پایگاه بسیج، کوت نواصر، کوی امام حسین و شریعتی با جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر جزو  مناطقی هستند که به مراقبت و توجه بهداشتی بیشتری نیاز دارند.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزود: درحال حاضر نظارت و پایش مستمر و روزانه این مناطق اولویت کاری کارشناسان این شبکه است و اقدامات دیگری همچون گندزدایی و کلرسنجی مناطق درگیر سیلاب اخیر توسط واحد بهداشت محیط این شبکه بهداشت به طور روزانه صورت می گیرد.

وی از شناسایی افراد مشکوک به بیماری واگیر، بیماری سندرومیک، سندروم اسهال حاد و شبه آنفولانزا خبر داد و گفت : کارشناسان بهداشت این مجموعه با تلاش مجدانه و آموزشهای لازم مراقبت های بهداشتی از ۹۳ کودک، ۴۷ سالمند و ۴۰ مادر باردار را در عملکرد خود به انجام رساندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.