تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 ژانویه 2020 - 11:36

بازهم نفت پیشگام در توسعه ی فرهنگ دوچرخه سواری كارمند نفت مسجدسلیمان با هدف ترویج گفتن نه به خودرو در جامعه

بازهم نفت پیشگام در توسعه ی فرهنگ دوچرخه سواری كارمند نفت مسجدسلیمان با هدف ترویج گفتن نه به خودرو در جامعه

هما خوزستان: یکی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همه روزه با استفاده از دوچرخه بجای خودرو مسیر منزل تا محل کار و بالعکس را طی می کند . به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ابوطالب بندرپور 39 ساله از کارکنان قراردادی امور ورزش این شرکت

هما خوزستان: یکی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همه روزه با استفاده از دوچرخه بجای خودرو مسیر منزل تا محل کار و بالعکس را طی می کند .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ابوطالب بندرپور 39 ساله از کارکنان قراردادی امور ورزش این شرکت که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است نزدیک به یکسال است که از دوچرخه بجای خودرو برای رفت و برگشت خود به محیط کار و منزل استفاده می کند و تلاش دارد فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه فاقد آلایندگی را در جامعه ترویج دهد .

وی که روزانه بطور میانگین 10 کیلومتر را برای تردد از این وسیله مفید استفاده می کند می گوید : وجود ترافیک در تنها خیابان شهر و معطلی در صفوف خودروها بهمراه آلودگی هوای ناشی از این کار باعث شده تا تصمیم به استفاده از دوچرخه جهت تسریع در انجام امور بگیرم .

ابوطالب بندرپور ادامه می دهد : به جز تردد در محیط کار از دوچرخه برای سایر امور زندگی از جمله خرید از بازار ، انجام امورات اداری شخصی و غیره استفاده می کنم و با این وسیله ترددم در مدت زمان کمتری انجام می شود و دیگر نگران جای پارک خودرو و خرید بنزین و تصادف با خودروهای دیگر و سایر مشکلات خودرو داری و رانندگی با خودرو نیستم .

وی می افزاید : زمانی که در سطح شهر دوچرخه سواری میکردم مردم با تعجب نگاهم میکردند ولی تشویق دوستان و همکاران موجب افزایش انگیزه ام شد و با گذشت زمان ، نگاه مردم دیگر مانند گذشته متعجبانه نیست . هرچند که استفاده از این وسیله حکم ورزش کردن را نیز دارد و  بنده به همکاران و شهروندان توصیه دارم که از این وسیله ی نقلیه ی مفید بجای خودرو استفاده کرده و لذت تردد در خیابان بدون محدودیت ترافیکی و دردسرهای خاص رانندگی با خودرو را تجربه نمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.