تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 دسامبر 2019 - 13:40

شركت شهركهاي صنعتي خوزستان در حوزه پژوهش وزارت صمت برتر شد

شركت شهركهاي صنعتي خوزستان در حوزه پژوهش وزارت صمت برتر شد

هما خوزستان: شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان موفق به کسب عنوان شرکت شهرکهای صنعتی برتر در جشنواره هفته پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. به گزارش روابط عمومی؛ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه جشنواره هفته پژوهش که امروز 25 آذر ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد اظهار داشت: در

هما خوزستان: شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان موفق به کسب عنوان شرکت شهرکهای صنعتی برتر در جشنواره هفته پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

به گزارش روابط عمومی؛ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه جشنواره هفته پژوهش که امروز 25 آذر ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد اظهار داشت: در بررسی عملکردهای پژوهشی دستگاه های ذیربط از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان موفق به دریافت کسب مقام برتر در سطح شرکت شهرکهای صنعتی کشور شد.

“اخلاق محمدیان”با اشاره به اینکه پروژه مطالعه و بررسی تکنولوژی کامپوزیت برای تعمیر و کنترل خوردگی خطوط شبکه آب با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز انجام و به پایان رسیده است گفت: 2 موضوع پژوهشی “مدیریت جامع و پویای پسماندهای صنعتی با طراحی پایگاه داده ای پسماند ویژه شهرکهای صنعتی”و “بررسی وضعیت موجود مدیریت پسماند صنعتی با تکیه بر بررسی کمی و کیفی پسماند تولیدی در شهرکهای صنعتی شماره 2 و 3 اهواز”با همکاری دانشگاه جندی شاپور در دست انجام است .

وی گفت: لیست اولویت های پژوهشی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان تهیه و در نمایشگاه پژوهش و فناوری اهواز که 1 الی 3 دی ماه برگزار می گردد در اختیار پژوهشگران محترم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است لیست اولویت های پژوهشی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان هم اکنون در نمایشگاه پژوهش و فناوری منطقه آزاد اروند نیز در دسترس پژوهشگران می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.