کد خبر : 8722
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دسامبر 2019 - 12:03

بیمارستان هزار تخت خوابی اهواز امسال کلنگ‌زنی می‌شود

بیمارستان هزار تخت خوابی اهواز امسال کلنگ‌زنی می‌شود

هما خوزستان: همایون یوسفی با بیان اینکه مشکلات تنفسی برای تعداد زیادی از مردم اهواز در هفته گذشته به دلیل تغییر فصل ایجاد شده است، گفت: بی‌تردید تغییر فصل افزایش بیماری‌های تنفسی و حساسیت‌ها را ایجاد می‌کند و ممکن است این موضوع در بسیاری از نقاط کشور و دنیا اتفاق بیفتد. ظرفیت بیمارستان‌های اهواز محدود است نماینده مردم اهواز در مجلس

هما خوزستان: همایون یوسفی با بیان اینکه مشکلات تنفسی برای تعداد زیادی از مردم اهواز در هفته گذشته به دلیل تغییر فصل ایجاد شده است، گفت: بی‌تردید تغییر فصل افزایش بیماری‌های تنفسی و حساسیت‌ها را ایجاد می‌کند و ممکن است این موضوع در بسیاری از نقاط کشور و دنیا اتفاق بیفتد.

ظرفیت بیمارستان‌های اهواز محدود است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در مورد محدود بودن ظرفیت و امکانات بیمارستان‌های اهواز برای پذیرش افرادی که با مشکلات تنفسی به این مراکز مراجعه کرده بودند، ادامه داد: بی‌تردید ظرفیت بیمارستان‌های اهواز محدود است، ضمن اینکه آنها برای پذیرش این حجم از مراجعان آمادگی نداشتند، اما سعی کردند که در اسرع وقت خدمات مناسبی را ارائه دهند.

پرونده ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی اهواز در حال پیگیری است

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری برای افزایش ظرفیت‌ بیمارستان‌های اهواز هستیم، کما اینکه 11 پروژه بزرگ بیمارستانی در این شهر در حال پیگیری است که تعداد 4 تا از آنها افتتاح شده است و امیدواریم که با تکمیل این پروژه‌ها کمبودهایی که در خصوص مراکز درمانی در اهواز وجود دارد در سنوات آینده کاهش پیدا کرده و خدمات‌رسانی در آن نه تنها برای این شهر، بلکه برای استان خوزستان و استان‌های همجوار آن کامل‌تر شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پرونده ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی اهواز نیز در حال پیگیری است و امسال برای آن در بودجه 98 اعتباراتی تعیین شده است و امیدواریم بتوانیم در سال جاری آن را کلنگ‌زنی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.