تاریخ انتشار : یکشنبه 10 نوامبر 2019 - 11:00

تعریف 65 پروژه برای بازسازی خسارت های ناشی از سیل در راه های خوزستان

تعریف 65 پروژه برای بازسازی خسارت های ناشی از سیل در راه های خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تعریف 65 پروژه برای بازسازی خسارت های ناشی از سیل در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: در سیل خوزستان 2 هزار و 104 کیلومتر از راه

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تعریف 65 پروژه برای بازسازی خسارت های ناشی از سیل در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: در سیل خوزستان 2 هزار و 104 کیلومتر از راه ها خسارت دیده و 857 کیلومتر از راه های استان به دلیل سیل مسدود شدند . 

وی افزود: علاوه بر خسارت وارد شده به راه های استان به یک هزار و 103 ابنیه فنی، 500 مترمربع ساختمان راهداری و 36 دستگاه ماشین آلات خسارت وارد شد که جمع خسارت وارده  بیش از 853 میلیارد تومان برآورد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: پس از سیل برای بهسازی راه های شریانی 126 میلیارد تومان و برای راه های روستایی و فرعی ۱۰۵میلیارد تومان اعتبار با تخصیص 80 درصد ابلاغ شد.

بهرامی نیا اذعان کرد: در مجموع برای بازسازی خسارت های ناشی از سیل به محورهای استان(راه و ابنیه فنی) 65 پروژه تعریف شد که از این تعداد 21 پروژه فعال، 15 پروژه در حال انعقاد قرارداد، 24 پروژه در حال تجدید مناقصه و 5 پروژه در دست مطالعه و برآورد است.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه ها در حوزه راه های اصلی 211 کیلومتر لکه گیری و 81 کیلومتر نیز روکش آسفالت می شود. همچنین کار بهسازی و بازسازی 76 کیلومتر راه روستایی و لکه گیری و روکش آسفالت ۸۰ کیلومتر نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: همچنین در قالب پروژه های مذکور تعداد ۱۴۰ دستگاه ابنیه فنی احداث می  شود و نسبت به تعمیر  ۶۸ دستگاه نیز اقدام خواهد شد.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.