تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 نوامبر 2019 - 13:14

ارائه ۹۵۱ خدمت نظام‌وظیفه به مددجویان خوزستان

ارائه ۹۵۱ خدمت نظام‌وظیفه به مددجویان خوزستان

هما خوزستان:۹۵۱ فرزند پسر خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان در شش‌ماهه نخست امسال از معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت و انتقال به نزدیک‌ترین پادگان محل سکونت بهره‌مند شدند. به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا علی پور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به اینکه پیگیری معافیت از سربازی،

هما خوزستان:۹۵۱ فرزند پسر خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان در شش‌ماهه نخست امسال از معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت و انتقال به نزدیک‌ترین پادگان محل سکونت بهره‌مند شدند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا علی پور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به اینکه پیگیری معافیت از سربازی، نزدیکی سربازان وظیفه به محل سکونت خود و کاهش تعرفه خدمت از خدمات کمیته امداد به خانوارهای تحت حمایت است، گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۹۵۱ خدمت نظام‌وظیفه به خانوارهای واجد شرایط تحت حمایت ارائه شد.
وی بابیان اینکه معافیت فرزند پسر از خدمت سربازی به شرطی انجام می‌شود که حضور فرزند باعث توانمندی و بهبود شرایط اقتصادی خانوار شود، افزود: ۱۸۱ نفر از فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت در شش‌ماهه نخست سال جاری از خدمت سربازی معاف شدند.
علی پور هدف از ارائه معافیت سربازی را کمک به توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون تنها یک نفر از فرزندان پسر خانوارهای بدون سرپرست و یا تنها پسر خانوارهایی که دارای سه دختر هستند از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
وی ادامه داد: معافیت یکی از فرزندان پسر زنانی که در اثر طلاق سرپرست خانوار شده‌اند زمانی انجام می‌شود که حتماً سه سال از زمان طلاق پدر و مادر و دو سال از تحت حمایت بودن مادر در کمیته امداد و همچنین اگر به دلیل فوت سرپرست باشد، باید ۶ ماه از تحت حمایت بودن آن‌ها گذشته باشد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان گفت: به‌منظور کاهش مشکلات معیشتی خانوارهای تحت حمایت، با پیگیری‌ها و انجام مکاتبات با سازمان نظام‌وظیفه ۴۵۹ نفر از سربازان تحت حمایت به نزدیک‌ترین پادگان محل سکونت خود منتقل و همچنین ۳۱۱ نفر دیگر نیز از کاهش تعرفه سربازی بهره‌مند شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.