تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اکتبر 2019 - 18:09

توقیف محموله قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون ریال در اندیمشک

توقیف محموله قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون ریال در اندیمشک

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای داخلی و مبارزه

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای داخلی و مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز، در راستای تشدید کنترل و نظارت بر محورهای مواصلاتی ماموران پاسگاه ایست و بازرسی “پل زال” اندیمشک – خرم آباد موفق شدند، 5 دستگاه خودرو سواری سمند و پژو 405 حامل بار قاچاق را شناسایی و طی عملیات های منسجم توقیف کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود:در بازرسی از خودروهای توقیفی یک هزار و 924 دست لباس زنانه،3 هزار و 600 عدد شال و روسری، 640 ژاکت و اقلامی دیگر از قبیل باطری های قلمی، باطری ساعت مچی،ظروف پلاستیکی، اسباب بازی، هدفن و کیف تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به عزم جدی پلیس خوزستان در برخورد با سوداگران اقتصادی، خاطر نشان کرد: در همین راستا 5 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.