تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اکتبر 2019 - 14:45

بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری گامی در راستای افزایش راندمان كار است

بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری گامی در راستای افزایش راندمان كار است

هما خوزستان: رئیس دستگاه حفاری 83 فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران گفت: بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت گامی مهم در راستای افزایش راندمان کار محسوب می شود.  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران افشین روشنی در این باره توضیح داد:  دستگاه های حفاری بعد از یک دوره کاری در خشکی

هما خوزستان: رئیس دستگاه حفاری 83 فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران گفت: بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت گامی مهم در راستای افزایش راندمان کار محسوب می شود. 

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران افشین روشنی در این باره توضیح داد:  دستگاه های حفاری بعد از یک دوره کاری در خشکی و یا دریا طبق بازه زمانی تعریف شده برای اورهال از مدار عملیات خارج و به سایت بازسازی انتقال و تعمیرات اساسی روی آنها صورت می گیرد.

وی افزود: همسو با عملیات بازسازی دوره ای، فرآیند روز آمد سازی و ارتقاء کیفی دکل ها نیز بر اساس  استانداردهای روز، انجام می شود که این اقدامات موجب بهبود عملکرد دستگاه و استمرار کار به موجب برنامه ریزی کارفرما خواهد شد.

روشنی توانمندی و ظرفیت های داخلی پیرامون بازسازی تجهیزات صنعت حفاری را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: این کار علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور باعث اشتغالزایی و ایجاد فرصت های شغلی، توان متخصصان داخلی را در خصوص تجهیزات پیچیده حفاری ارتقاء می بخشد.

رئیس دستگاه حفاری 83 فتح گفت: این دستگاه  از شمار دکل های سنگین ساخت داخل شرکت محسوب شده که از سال 1384 به ناوگان حفاری پیوسته و هم اکنون در حال حفر  یک حلقه چاه در  میدان نفتی شادگان در مناطق نفتخیز جنوب می باشد.

وی که از روسای جوان دستگاه های حفاری  شرکت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشد، افزود: از سال 1386 در بخش عملیات حفاری مشغول به کار و حدود یک سال است که مسئولیت  این دستگاه را عهده دار است. 

شركت ملي حفاري ايران با در اختیار داشتن 69 دستگاه حفاري خشكي و سه دستگاه حفاري دريايي ملکی بخش عمده ای از عمليات حفاري چاه های نفت و گاز  در کشور را بر عهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.