تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اکتبر 2019 - 18:14

از ارائه لوازم کمک توانبخشی تا همکاری مددکاران بهزیستی در ساماندهی گمشدگان در مواکب

از ارائه لوازم کمک توانبخشی تا همکاری مددکاران بهزیستی در ساماندهی گمشدگان در مواکب

هما خوزستان: مدیرکل بهزیستی خوزستان از ارائه خدمات مختلف به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در مواکب بهزیستی در مرز چزابه و شلمچه خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خوزستان، «غلامرضا صدیق‌راد» مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در تشریح ارائه خدمات مختلف به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در مواکب بهزیستی، گفت: همچون

هما خوزستان: مدیرکل بهزیستی خوزستان از ارائه خدمات مختلف به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در مواکب بهزیستی در مرز چزابه و شلمچه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خوزستان، «غلامرضا صدیق‌راد» مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در تشریح ارائه خدمات مختلف به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در مواکب بهزیستی، گفت: همچون سال‌های گذشته در مرز چزابه و شلمچه دو موکب توسط بهزیستی برپا شده است و گروهی از کارکنان و عشاق ابا عبدالله الحسین در هر یک از مواکب بهزیستی به زوار خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان، ادامه داد: ارائه لوازم تخصصی کمک توانبخشی مانند ویلچر، عصا و واکر به زوار نیازمند، سالمند و کودک، تعمیر ویلچر و سایر خدمات توانبخشی و استقرار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در کنار مواکب به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله خدمات تخصصصی بهزیستی است.

وی ضمن بیان اینکه همچون سال گذشته موکب و استراحتگاهی نیز در ورودی شهرستان اندیمشک برای کمک و ارائه خدمات به زوار برپا شده است، خاطرنشان کرد: تمامی مراکز غیردولتی و موسسات خیریه و هیئت‌های مذهبی شهرستان‌های سراسر استان برای خدمت‌رسانی به این گردهمایی بزرگ عاشورایی از سوی بهزیستی خوزستان دعوت شده‌اند.

صدیق‌راد با بیان اینکه مددکاران و کارشناسان بهزیستی در شناسایی و ساماندهی گمشدگان نیز با ستاد اربعین همکاری می‌کنند، در پایان یادآور شد: در این ایستگاه‌ها و مواکب ضمن پذیرایی از زائران در سه وعده غذایی همراه با نوشیدنی‌های گرم و سرد و توزیع بروشورهای حاوی زیارت عاشورا و ادعیه اهل بیت(ع) و راهنمای مسیر، کارکنان بهزیستی از محل استقرار موکب‌ها تا مرز چزابه که به طول ۶ کیلومتر می‌باشد با پای پیاده و با ویلچر و گاری‌های حمل بار، زائرانی را که قادر به پیاده‌روی و طی کردن این مسیر نیستند، را جابجا می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.