تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آگوست 2019 - 13:26

فعالیتهای حوزه مسئولیت اجتماعی باید متناسب با نیازهای مردم باشد

فعالیتهای حوزه مسئولیت اجتماعی باید متناسب با نیازهای مردم باشد

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: فعالیتهای شرکت های تابع صنعت نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی باید متناسب با نیازهای واقعی مردم باشد. مهندس احمد محمدی روز سه شنبه 5 شهریورماه در  چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت گفت: فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت باید به گونه ای باشد که موجب

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: فعالیتهای شرکت های تابع صنعت نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی باید متناسب با نیازهای واقعی مردم باشد.

مهندس احمد محمدی روز سه شنبه 5 شهریورماه در  چهارمین همایش 
مسئولیت اجتماعی صنعت نفت گفت: فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت باید به گونه ای باشد که موجب احساس رضایت ساکنان شهرها و روستاهای پیرامون شرکت شود لذا شناسایی نیازمندی های واقعی ساکنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: از دیگر نکاتی که در حوزه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد هدفمندسازی و نظام مند نمودن فعالیت های  این حوزه است بویژه در مناطقی مانند غرب و جنوب غرب کشور که تعداد زیادی از شرکت های تابع وزارت نفت فعالیت دارند.

   مهندس محمدی تصریح کرد: در صورتی که برای مسئولیت اجتماعی صنعت نفت نظام نامه اجرایی تدوین و براساس آن عمل شود هم مردم ساکن محیط پیرامونی شرکتها احساس رضایت بیشتری می کنند و هم مدیران مناطق عملیاتی حق مطلب را ادا می کنند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه صنعت نفت در طول 111 سال فعالیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی پیشگام بوده است اظهار داشت: توسعه و امنیت پایدار زمانی محقق می شود که مردم محیط پیرامون تاسیسات و پروژه های نفتی احساس کنند این تاسیسات و پروژه ها زندگی آنها را بهتر خواهد کرد و این هدف نیز با برنامه ریزی محقق می شود.

وی در ادامه به تشریح عملکرد مناطق نفتخیز جنوب در حوزه مسئولیت اجتماعی پرداخت و با اشاره به اهتمام این شرکت در حفظ محیط زیست گفت: به منظور پیشگیری از آلودگی محیط زیست طرح جمع آوری بیش از 95 درصد گازهای مشعل طی 3 سال آینده، در دست اجراست.

مهندس محمدی ادامه داد: در بحران سیل خوزستان در اوایل سال جاری نیز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همگام با فعالیت در زمینه استمرار تولید و حفاظت از تاسیسات، به امدادرسانی به سیل زدگان پرداخت.

وی افزود: در پروژه های بزرگ(EPC-EPD) مناطق نفت خیز جنوب که شامل 27 بسته قراردادی برای توسعه 28 مخزن هیدروکربوری با اعتباری حدود 30 تا 40 هزار میلیارد تومان است مقرر گردید 4 درصد از اعتبار این پروژه ها در حوزه مسئولیت اجتماعی هزینه شود.

چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت روز سه شنبه 5 شهریورماه 1398با حضور مدیران ارشد وزارت نفت و شرکتهای تابع برگزار شد.

 در این همایش دو پنل تخصصی در موضوعات مرتبط با همایش برگزار شد و در اختتامیه با حضور مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت، برگزیدگان حوزه مسئولیت اجتماعی معرفی و تجلیل شدند.

روابط عمومی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.